Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 7:23 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 nov, 2015 1:14 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Hoi Jacco,

Je Volvo ziet er goed uit.....ik heb alleen één opmerking: zou je de foto's willen verkleinen naar het maximaal toegestane formaat van 1024 pixels breed?

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 22 nov, 2015 2:23 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Netjes hor. 8)

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 22 nov, 2015 10:17 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 22 jul, 2007 17:03 pm
Berichten: 1082
Woonplaats: Wijk en Aalburg
Arjan Ouwendijk schreef:
Hoi Jacco,

Je Volvo ziet er goed uit.....ik heb alleen één opmerking: zou je de foto's willen verkleinen naar het maximaal toegestane formaat van 1024 pixels breed?

Gr. Arjan

Ik heb dat ooit wel eens gedaan maar ik zou niet meer weten hoe dat moet.

_________________
JC'77 modelbouw

De mogelijkheden zijn eindeloos!
Motivatie genoeg... Nou nog wat tijd!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 23 nov, 2015 2:03 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Jacco,

Ik zie dat je het Brouwersalbum gebruikt. Bij elke post die je maakt zie je aan de linkerzijde van je scherm een klein blauw rechthoekje met een camera erin. Wanneer je daarop klikt kan je de foto's uit je topic zo in je post plaatsen en hebben ze automatisch het juiste formaat. Probeer het maar eens bij je laatste foto's :wink:

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 nov, 2015 22:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 22 jul, 2007 17:03 pm
Berichten: 1082
Woonplaats: Wijk en Aalburg
Dat werkt ff handig!
Zo beter?

Bedankt voor alle leuke reacties...
Op naar het volgende project!

_________________
JC'77 modelbouw

De mogelijkheden zijn eindeloos!
Motivatie genoeg... Nou nog wat tijd!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 nov, 2015 18:05 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 sep, 2006 18:01 pm
Berichten: 2379
Woonplaats: hellevoetsluis
Het blijft een super mooi model deze oude VOLVO serie, één van de mooiste types vind ik zelf. Jammer dat je geen foto's heb geplaatst van het chassis, ben wel benieuwd of je het chasis compleet heb nagemaakt of alleen een vooras heb gebruikt voor de gestuurde naloper. Jammer dat je "wat te snel" met je decals om bent gegaan, de Volvo letters op de grille zitten niet helemaal op één lijn en één "O" mist een stukje, kentekenplaat scheef en het vaste spatbord LV aan de cabine hangt er scheef onder, ik heb veel van deze Volvo's gebouwd en dat is toch heel goed te doen om te zorgen dat dit netjes zit en ik denk ook dat het probleem is van "nog even snel" Op zich vind ik het een geslaagde Volvo dus begrijp me niet verkeerd, alleen jammer van deze "dingetjes" die niet hadden gehoeven in mijn ogen, je hebt er een hoop werk van gemaakt en dan vind ik dat zonde van je model.

Jeff

_________________
Al is een truck nog zo snel, de bergingswagen achterhaalt hem wel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 18:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 22 jul, 2007 17:03 pm
Berichten: 1082
Woonplaats: Wijk en Aalburg
Op zich heb je wel gelijk, maar......................................
Het kenteken is denk ik scheef gegaan toen ik foto's heb gemaakt want ik had het er recht opgelijmd.
Bij de Volvo-letters is er inderdaad een heel klein stukje van het randje van de "O'' afgegaan en ik heb geprobeerd om dat te herstellen maar dat is niet gelukt. Ik vind zelf het meest storende dat de decals een andere kleur groen hebben dan de donkergroene streep. Maar bij de proefdruk zag het er goed uit dus daarom heb ik het besteld. Dat is we een aandachtspuntje voor de volgende keer. Misschien een staaltje opsturen ofzo... :?

Ik heb het chassis niet compleet nagebouwd omdat ik het hele model van 6 foto's heb gebouwd. Daarnaast vind ik (ik weet dat er veel mensen anders over denken) dat als je iets niet meer kunt zien dat het dan ook niet zoals in het echt hoeft te zijn. Alles wat zichtbaar is probeer ik zoveel mogelijk na te maken.

_________________
JC'77 modelbouw

De mogelijkheden zijn eindeloos!
Motivatie genoeg... Nou nog wat tijd!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement