Hallo brouwers!
Bedankt voor jullie reacties heren!
Eddy,
Goed dat je nog even zulke info geeft, heb dit inderdaad op verschillende referentie foto's gezien.
Zelfs een paar oude wipkarren met een verstelbare knikpootjes, die met een kettinkje omhoog worden gehouden.
Ja heren, het chassis is nu ook donkergrijs.
Voor het zover is, éérst nog even het reservewiel van de brummie met een ophangbeugel en kabel verder afgewerkt.
En de motor is nu ook definitief geplaatst.
Op het chassis en op de spanten van de bak heb ik hier en daar wat verf weg gekrabt, hierop word de bak met contacta gelijmd en geeft hiermee een goede stevige verbinding met het chassis.
Dan de aanhanger zelf, alles netjes donkergrijs gespoten en de onderrijbeveiliging is nu ook definitief gemonteerd.
Vervolgens de luchtveren mat zwart en de spatborden seidemat zwart gelakt, en de bekabeling vanaf de dissel naar het chassis nu ook aangebracht.
En het chassis weer even los op de bak geplaatst.
Dan de steunpoten waar Eddy het over had.
Ik zit even in dubio of ik voorop de gewone trailer steunpoot zal gebruiken, of nog 2 van deze pootjes maken die voor en onder de bak worden geplaatst.
Ik zal ze voor de zekerheid maken en kan dan kijken wat het beste staat.
Dan het totaalplaatje tot nu toe.
En zo gaan we dan weer lekker rustig verder.
Het spuitwerk is voor dit model helemaal gebeurd, en is nu eigenlijk alleen alles netjes in elkaar zetten.
Het enige bouwen en verbouwen beperkt zich nu tot het dashboard en stuurtje.
Kisten komen niet op de aanhanger, zag op diverse foto's dat toentertijd deze aanhangers behoorlijk kaal bleven.
Ook komen er geen fietsvangers op, het kon wel maar zag ook vele foto's zonder deze ondingen.
Daarom heb ik ook voor de oude DIN kentekenplaten gekozen, zodat ik dit gewoon weg kon laten.
Bron: baumaschinenbilde.de
Hermann.