Hallo brouwers!
Op de éérste plaats. bedankt voor jullie reacties mannen.
Jeroen,
moddertrukker schreef:
Zijn de bordjes open dan mag jij als bijrijder helaas niet meer meerijden.
Tenzij de bijrijder ook ADR gecertificeerd is, mag ik aannemen.
Ook vraag ik mij af, als je aan de voorkant een klapbord hebt, moet er aan de achterkant dan ook een klapbord zitten, of mag dit een gewoon vast bord zijn die afgedekt wordt?
Bij de Actros wordt het in ieder geval een klapbord.
Ja heren, het was even stilletjes hier, maar dat betekend natuurlijk niet dat we stil gezeten hebben, integendeel.
Het was in de tussentijd de tijd van de ieniemienie friemel dingetjes.....
.... is correct Nedrelands!
Om te beginnen, de klampen voor de container, deze gemaakt naar het voorbeeld van de vele referentie foto's.
De klampen van de firma Hooymeijer zijn een eigen ontwerp, en vond deze voor het model eigenlijk ook te groot.
Deze uitvoering die ik gemaakt heb, is dan ook het meest voorkomende en gangbare model.
Dan met messing asjes alles bevestigen en aan 1 kant een beetje secondlijm zodat de asjes er niet uitvallen.
En natuurlijk de2 opbergkisten met allebei een écht afsluitbaar slotje......
En als laatste, de werking van de klampen..............
Ja heren, nu nog de fietsenvangers en spatlappen op de achterste spatborden, en dan...............is de Actros helemaal FERTIG.
Nu nog de deuren van de container afwerken en wachten op de decals die nog moeten komen.
Als deze binnen zijn en geplaatst, dan kan het verweerwerk aan de container beginnen.
Brouwersdag kan nog steeds gehaald worden heren!
Tot de volgende en één van de laatste berichten in dit topic.
Bron: forum.valka.cz
Hermann.