atenzapower schreef:
gaaf. en die bullbar inderdaad laten staan.
die komt van de kenworth, maar ik vind hem er wel goed bij passen. op het wettringer forum staat geloof ik in een topic hoe ik deze kan laten kantelen,zodat ik de motor ook kan laten zien, eens opzoeken dus.
Dan heb ik nog een tip voor iedereen die hetzelfde idee heeft als mij, namelijk de 3achterassen met chroom velgen..
er zitten maar 4 chroom velgen in de doos. Als je reserve/extra velgen op de sloophoop hebt liggen moet je opletten welke je neemt.
van links naar rechts: velg kit peterbilt, velg reserve wiel autotransporter, velg kit revell w900, binnenvelg revell w900
de ring die op de binnenvelg zit is bij de peterbilt veel dikker, de velg van de w900 past hier niet op. andersom gaat ook niet..
even paniek, maar toen dacht ik eraan dat ik 2 reservewielen heb bij de autotransporter, deze passen wel op de peterbiltvelg, maar niet op die van de w900.
Waarom dan niet alles van de kenworth op 1 as? die geeft een verschil van breedte van 1 à 2 mm met de set van de peterbilt