Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 13:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Deze ook maar even weer uit de diepte van het forum gehaald :oops: De laatste maand weer met dit model begonnen om hem nu eindelijk een keer af te bouwen. Hoef er niet zo echt heel veel meer aan te doen. Ik moet de cabine en zijbeplating nog in kleur verven en de diesel tank nog bouwen. Nog een paar kleine verf dingetjes aan de velgen en nog een ophangraam aan het chasis bouwen waar de zijbeplating aan bevestigt kan worden. Valt mee zeg maar.

Ben nu bezig geweest om het motorblok in te bouwen, het uitlaatsysteem aan te sluiten.
photo 346310
photo 346309
Zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik het blokje nog wat met verf bewerkt om zo een paar onderdelen op te laten vallen en er iets meer leven in te brengen.

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 dec, 2015 10:34 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Dit weekend weer opgeschoten met deze Scania. Het loopt nu gelukkig richting het einde.
Heb de spatborden achter- en voorbumper er op gemaakt en de nodige andere zaken die er aan het chassis konden.

photo 346923

photo 346924

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 dec, 2015 15:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Hallo iedereen, even een kleine Update voor dit model.

Afgelopen weekend bezig geweest met het maken van 2 rekken waar de side skirts op moeten worden bevestigt.

photo 348489

photo 348488

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 dec, 2015 19:47 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 sep, 2006 18:01 pm
Berichten: 2379
Woonplaats: hellevoetsluis
Dat is een mooie constructie zo Remon, degelijk werk.

Groet Jeff

_________________
Al is een truck nog zo snel, de bergingswagen achterhaalt hem wel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 06 aug, 2016 23:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Zo maar weer eens een Update naar 7 maanden :?

Hij heeft een beetje op op een laag pitje gestaan omdat het verven van de cabine helemaal mis ging.
Dus de cabine weer helemaal van zijn verf ontdaan en daar ging wat werk in zitten omdat de binnenkant niet mocht beschadigen.
Dus alles met mesje en schuurpapiertje gedaan. Der toen weer flauw van en hem weer aan de kant gelegd maar der nu weer mee begonnen omdat ik hem nu toch graag af wil hebben om hem de 24e sept te kunnen showen.

De binnenkant schoon gemaakt van het schuurstof en het dashboard weer een nieuw likje verf gegeven.

photo 380899

photo 380900

Een net gemaakt voor het boven bed en wat aankleding gemaakt voor het dashboard.

photo 380897

photo 380898

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 aug, 2016 9:34 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 mei, 2012 8:23 am
Berichten: 1369
Woonplaats: Emmen
Mooi dat je met deze weer verder gaat, het is toch een mooie truck met een net chassis.
Ik ben niet zo'n fan van rommel in de cabine en op het dashboard maar dat is irl net zo haha.
Ieder zn smaak, succes :brouw:

_________________
Mvg Christiaan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement