Nou, dat lijkt me stug want de Peterbilts hebben namelijk wel een correct chassis terwijl alle andere US trucks op een Freightliner chassis staan ( de Ford, Mack, deze Western Star en uiteraard de Freightliner zelf ).
Italeri heeft voor die Peterbilts namelijk alles uit de kast moeten trekken omhem daadwerkelijk ook als Peterbilt te mogen verkopen....kijk bij de Superliner....je zal er nergens Mack op zien staan.
Maar aangezien de meeste chassis' er toch ongeveer hetzelfde uitzien is het niet echt storend.
Maar om terug op dit topic te komen.....je WS begint er goed uit te zien.....alles mooi strak opgebouwd en de verwering ziet er ook prima uit.
M.b.t. de turbo...de turbine zijde wilde inderdaad nog wel eens roesten maar de compressorzijde bleef meestal schoon vanwege de veel lagere temperaturen.
Oh, en nog gauw even een ander Italeri nieuwtje ( geen goede helaas
).....Italeri heeft aangegeven de Iveco Stralis, 3-assige dumptruck en de DAF XF met trailer ( nrs. 3844, -45 en -46 ) cancelen.
Hopelijk dat we nog wat nieuws gaan krijgen maar ik twijfel daaraan.
Gr. Arjan