Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 15:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2021 20:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 20 dec, 2014 17:19 pm
Berichten: 1392
Woonplaats: Deventer
Heel erg mooi geworden.

De laklaag ziet er super uit en geeft een mooie realistische glans over de bolide.

_________________
mvg, Peter
Bouw in progress: Opel Kadett V8 GTR 1:10 Full Scratch https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=53079
Finished Model: VW T1 '64 Single Cab Racing Project https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=50565
Finished Model: Lancia Lasupra http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=45661
Finished Model: Ford Capri Turbo Zakspeed Disassembled Body. http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=44773


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2021 23:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 apr, 2015 20:18 pm
Berichten: 3758
Woonplaats: nieuw vennep
Mooi gedaan en een leuk setje zo. Volgens mij moet je als kers op de taart alleen de banden nog zo draaien dat de fabrikant goed leesbaar in het midden bovenaan staat. Kijk maar eens bij presentatiefoto's. Ik weet dat dit spijkers op laag water zoeken is maar verder kan ik echt niets vinden wat nog verbeterd zou kunnen worden.

_________________
Gr, Ferry

Kijk ook eens bij mijn bouw.
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=53&t=53651


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2021 7:10 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
even bijgebeend ( gelezen ) en wat een mooie bolide is dat geworden en dan die collectie om van te snoepen echt knap
Spijtig dat ik nog zoveel kitjes heb anders begon ik ook aan een Formule
Knap werk
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2021 9:47 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 1001
Complimenten voor deze zeer strakke bouw met dit eindresultaat. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jun, 2021 11:11 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 jan, 2008 11:51 am
Berichten: 295
fvdm schreef:
Mooi gedaan en een leuk setje zo. Volgens mij moet je als kers op de taart alleen de banden nog zo draaien dat de fabrikant goed leesbaar in het midden bovenaan staat. Kijk maar eens bij presentatiefoto's. Ik weet dat dit spijkers op laag water zoeken is maar verder kan ik echt niets vinden wat nog verbeterd zou kunnen worden.


Je hebt gelijk in het geval van persfoto's. Maar zoals de auto hier gebouwd is, is niet voor presentatiefoto's. Op de presentatiefoto's hebben ze nooit op de banden gekalkt welke waar moet. Deze bouw is dus een situatie voor de racestart.

_________________
Nog 1 waanzinnig bouwprojectje...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jun, 2021 21:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 31 aug, 2006 11:32 am
Berichten: 2806
Woonplaats: Leiderdorp
Prachtig in de lak gezet. Mooi resultaat hoor!

_________________
History is the version of past events that people have decided to agree upon - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
-------------
Groepsbouw Franse Luchtvaart 1900 - Nu

1/48 HobbyCraft Morane Saulnier 410

En geheel iets anders....Soviet Lehaitre - Tracked Motorcycle 1/12


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jun, 2021 22:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 20 okt, 2014 20:28 pm
Berichten: 209
Woonplaats: Lengenfeld Oostenrijk
Bedankt voor alle complimenten! Heel leuk om te lezen.
:brouw: :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 25 jun, 2021 19:26 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 25 jun, 2021 19:16 pm
Berichten: 2
Dit is toch om bij weg te smelten! Wat een prachtige Jordan 194! En ook je andere '94 High downforce configuraties zijn om jaloers op te worden. Ik heb het sparen van die-cast modellen beëindigt en ga een nieuwe hobby beginnen in modelbouw, al is het maar om deze '94 High downforce modellen (die kom je in die-cast nergens tegen) en met dit als grote voorbeeld!

@Hein; Is de Jordan 194 de enige van Wolf Models waar je het e.e.a. aan moest modificeren om een realistische vorm te krijgen? Ik heb nu een Tamiya Leyton House March CG901B en er komt een Lotus 102D en 107B nog mijn kant op. Heb mij nooit zo verdiept op de Wolf Models qua beschikbaarheid, details, fitment etc.

Groet en wederom petje af!

Rick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 25 jun, 2021 19:26 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 25 jun, 2021 19:16 pm
Berichten: 2
Dit is toch om bij weg te smelten! Wat een prachtige Jordan 194! En ook je andere '94 High downforce configuraties zijn om jaloers op te worden. Ik heb het sparen van die-cast modellen beëindigt en ga een nieuwe hobby beginnen in modelbouw, al is het maar om deze '94 High downforce modellen (die kom je in die-cast nergens tegen) en met dit als grote voorbeeld!

@Hein; Is de Jordan 194 de enige van Wolf Models waar je het e.e.a. aan moest modificeren om een realistische vorm te krijgen? Ik heb nu een Tamiya Leyton House March CG901B en er komt een Lotus 102D en 107B nog mijn kant op. Heb mij nooit zo verdiept op de Wolf Models qua beschikbaarheid, details, fitment etc.

Groet en wederom petje af!

Rick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2021 7:16 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 20 okt, 2014 20:28 pm
Berichten: 209
Woonplaats: Lengenfeld Oostenrijk
Hoi Rick,
Bedankt voor je compliment! Modellen uit dit F1 tijdperk fascineren mij enorm en er komen er vast nog meer langs mijn hobbytafel.
Leuk dat je ook begint met F1 modellen. De Leyton House is een erg mooi model om te bouwen (let alleen goed op de naad tpv 'hoofdsteun' in bodywork, scheurt snel los). Lotussen ook erg de moeite waard.
Het soort resin modellen zoals van Wolf hebben om te bouwen wat meer voeten in de aarde maar met wat geduld is het goed te doen. Ik heb eerder de B194 van Wolf gebouwd, zie linkje. Deze had in vergelijking met de Jordan wat minder mods nodig om goed te ogen.
Succes en groeten :brouw:

https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 31&t=52961


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement