Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:14 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 dec, 2021 15:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 30 jun, 2019 11:02 am
Berichten: 144
Dank voor de reacties mannen :brouw:

coachke schreef:
veel werk voor in feite niks want als de luchtfilters erop staan zie je niks meer omdat je bijna niks van de motor ziet als de body erop staat , het motorcompartiment is zo klein dat je niet veel ziet en het oogt wel mooi zo , ik zou het gewoon zo laten ( mijn gedachte he )


Ten eerste heb je helemaal gelijk Marc, en ten tweede heb ik mezelf al diverse malen afgevraagd of het 't allemaal wel waard is met deze kit :roll: Toch vind ik het wel aardig om e.e.a. in elkaar te prutsen en te zien waar het schip strand. Lukt het niet? Dan is het in ieder geval amper zichtbaar. :wink:

Verder met de onderdelen die later de motor vormen. Te beginnen met de "plaat" waar aan de ontsteking, een vat en een reservoir op bevestigd is.

photo 548891

De stickers bij deze kit zijn superscherp, maar plakken bijna niet. Dit vraagt nog wat werk

photo 548890

Ik heb met wat styreen en messing buisjes een verdeler gemaakt. Ik ben er matig tevreden over, maar laat het zoals het is.

photo 548889

Ten slotte heb ik de luchtfilters bekleed met rvs look achtig racegaas en de bovenzijde met een Molotowstift chroom gemaakt. Hopelijk krijgen we zo wat glimmend relief in de donkere motorruimte. (Excuus voor de onscherpte door glim)

coachke schreef:
P.S. is uw body ( carrosserie ) ook zo slecht slecht gegoten ? Ik heb zelfs een tweede gekregen van Revell en die was even slecht letterlijk misvormd verzakkingen rondom rond


Ik moet zeggen dat de body er prima uitziet. Behalve vier zakkers op de punten waar de body op de bodem bevestigd wordt. Ik heb een aantal laagjes Tamiya primer in de zakkers aangebracht en ben toen gaan schuren. Toegeven: er is ook aardig wat materiaal van de body zelf afgeschuurd ( was dik genoeg ) maar ik heb hem mooi strak gekregen. Andere onderdelen zoals bv. het dashboard waren daarentegen een drama :evil:

In de volgende update is hopelijk de motor klaar en gaan we aan de slag met het interieur. Tot... de volgende :brouw: :brouw:

_________________
Mors nooit secondenlijm op je vingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 dec, 2021 12:11 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Niks mis met die stroomverdeler m.i. en die luchtfilters zijn al helemaal top. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement