Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 11:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 15 nov, 2020 10:09 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Gewoon prioriteiten stellen. Neem de tijd. Hou je haaks.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 15 nov, 2020 15:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Thanks mannen komt wel terug goed hoor
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 dec, 2020 12:44 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Beste vrienden bouwers ben stilletjes aan terug aan het op starten met bouwen hier een half uurtje daar een half uurtje of een uurtje
De Mercedes is bijna af  nog wat kleine details , maar het spijtige van de zaak is dat ik het logo op de radiator verloren ben , hoe weet ik niet heb me al zot gezocht op mijn knieën op de grond ik vind het niet meer , erg? ik weet het niet je zal er toch niet veel van zien omdat de auto op het dio komt te staan met de motorkap open half in de garage spijtig wel
Het was al moeilijk om het aan te brengen er moesten twee embleempjes op elkaar gekleefd worden dat zorgde al voor kopzorgen en er moest onderaan een klein pinnetjestaan om deze op de radiatordop te kunnen kleven , dan kunnen jullie al denken hoe tof het wel was , geen pinnetje te bespeuren , dan moest die nog rechtop staan op de radiator dop wat bijna onmogelijk was omdat die dop dan nog eens eindigde op een puntje
en daar is de laatste tijd mijn vaardigheid niet meer zo goed ik begin soms te bibberen ( ouderdom zeker ) en dan maakt ge u kwaad gevolg nog harder bibberen
Maar ok we zien wel hoe het zal uitdraaien he , weldra toch proberen wat beelden nog te plaatsen
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 dec, 2020 10:16 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Zijn die Mercedes sterren niet aftermarket als accessoire leverbaar, bijvoorbeeld in photo-etch? Ik weet zeker dat ze bestaan op schaal 1:43.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 dec, 2020 11:53 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Beste Cire ik heb het nog niet gemeld maar gisteren was ik wat aan het rondsnuffelen op het internet en had een bol kneedgum waar ik soms een deurtje of een onderdeeltje mee voorlopig vast hang , ik had zo in mijn hand en begon deze te kneden ( uit verveling misschien ) en plots steekt er iets scherp in mijn hand , eerst zag ik het niet maar bij nader nazicht zag ik toch iets steken en ja er kwam een stukje p.e. tevoorschijn en ja ik had mijn ster terug maar ze was hel krom en beschadigd , ten slotte alles terug goed gekregen en staat ze trots te blinken op de radiatorrooster
dank u voor uw medeleven
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 dec, 2020 10:02 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 990
Mooi! Geluk bij een ongeluk. :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 dec, 2020 14:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 30 jun, 2019 11:02 am
Berichten: 144
M.b.t. het spuiten van geel. Een druppeltje geel in de primer doet al een hoop. Al vindt ik het getoonde resultaat wel meevallen hoor...

Mooi dat het embleempje weer terug is gevonden. Ben benieuwd naar het vervolg van deze mooie kit.
Gewoon volhouden en met name het plezier blijven behouden in het prutsen ;-)

Succes :brouw:

_________________
Mors nooit secondenlijm op je vingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 12 dec, 2020 13:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Dank u Wolfman , het geel in de primer had ik ook gedaan bij de laatste gelukte poging
Maar heb nu een merk van verf gevonden die beter dekt dan Zero Paint , ze is afkomstig van Spanje en moet zeker zo goed zijn als Zero en hebben ook alle kleuren volgens bepaalde verfcodes ook chroom verf en primers
Ik denk dat ik me er is ga van bestellen
Thanks
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 12 dec, 2020 16:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 05 feb, 2017 12:58 pm
Berichten: 833
@Marc,
Welke verf is dat? En waar te koop?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 12 dec, 2020 17:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Hier de koppeling naar het verf merk https://gravity-colors.com/model-car-paints/ kan je ineens eens kijken wat ze allemaal hebben
Ik weet niet of ze het al in Nederland of België verkopen heb er nog niet naar gezocht ik heb het zelf gekregen van een Belg die in Spanje woont maar naar het schijnt sturen ze naar overal
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement