De opbouw en eindfase is begonnen.
Het brandschot tussen de motor en de body gepolijst en gebogen. In de Zandvoort versie was dit schot zilverkleurig.
Het aanstaande huwelijk tussen body en chassis.
Een van de koelbuizen in de juiste vorm gedwongen. Voorzien van een zwarte decal, op de plaats waar die koelbuis voor het racenummer 4 langs loopt. Dat was in Zandvoort op deze wijze opgelost, zodat de koelbuis het nummer niet zou blokkeren.
Vervolgens de motor met de versnellingsbak en de achterwielophanging verbonden met het chassis.
Tevens de koelbuis op de plaats gemonteerd.
En ook de koelbuis aan de andere zijde. Ook begonnen met de afstandhouders tussen de achterste wielophanging en het brandschot. Heb hier verzilverd nikkeldraad voor gebruikt. Die heeft een betere glans dan de bijgeleverde stalen draad, die je dan nog zou moeten spuiten.
Hieronder een eerste poging om het ruitje te voorzien van een zwart frame.
Alle afstandhouders gemonteerd.
En de spiegels naar de eindbestemming.
De tweede poging van het ruitje met frame was beter geslaagd. De versie gemonteerd, samen met de rolbeugel.
Verder met het verbinden van de olietank met de oliekoeler.
Daar moet nog een rood metalic dopje op.
En de oliekoeler geplaatst. Op Zandvoort zat er een decal op die koeler voor de hoofdschakelaar die daar kennelijk in de buurt zat. Gelukkig had ik nog zoiets in mijn decal-trommeltje.
Bij de volgende update zullen de wielen geplaatst worden en de vleugels gemonteerd. Samen met de bekende display foto denk ik dat we er dan wel ongeveer zijn.
Het mooie aan de modellen van deze periode is dat er zo veel van de onderliggende techniek bloot ligt en goed te zien blijft.