Spruitstuk met inlaatbuizen gemonteerd. Ik heb er bewust voor gekozen om in dit geval niet te kiezen voor de véél realistisch ogende Autograph inlaatbuizen. Eenmaal de motor gemonteerd in het chassis met de body eroverheen is dit deel nauwelijks nog zichtbaar. Bij de los staande motor op pagina 1 zijn ze wel zichtbaar.
Nu het spruitstuk staat zijn ook de bogiekabels gemonteerd.
De wastegate is nu geplaatst als dryfit, vandaar dat hij op de plaatjes er nog wat losjes bijhangt. Ik kan hem nog niet verlijmen omdat ik de eindpijpen nog moet fabriceren.
Als laatste voor deze update heb ik de potentiemeters op de voorste inlaatbuizen gemonteerd. (rode onderdelen) Ik weet eigenlijk niet wat de functie is hiervan maar ze maken onderdeel uit van de foto-ets platen van Autograph. Elke potentiemeter bestaat uit 5 losse fe-plaatjes die op elkaar worden gelijmd.
De nu nog los hangende drukslangen dienen straks om de turbo's te koelen en van olie-smering te voorzien.