Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 19:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 03 nov, 2019 8:34 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Peter dat ik dat van u mag horen is mij een hele eer , bedankt
Ik ga voordat ik foto's update even mijn miserie ( tegenslag ) uit leggen , reden waarom het zo lang duurde voor ik nog iets poste
Het begon met mijn auto een tijdje had ik op ralenti ( leegloop ) een rammelend geluid daar ikzelf autotechnieker was had ik snel een vermoeden dat het een dure operatie zou worden met name mijn tweemassavliegwiel was stuk een grapje dat al snel 3200€ zou kosten , maar het moest gebeuren want in een later stadion kan dat vliegwiel uiteen vliegen met gevolg versnellingsbak stukken uit de behuizing ( heb het zelf gezien toen ik nog werkte
Daarna liet ik mijn chauffage nakijken tweejaarlijkse verplichte controle , wat werd er gedaan ? Wel niks buiten alles gestofzuigd en even de brander nagekeken niks wat ik niet kon doen maar ja het is verplicht 177€ weeral een week later valt mijn gasketel stil tamelijk erge gasreuk geen verwarming , direct vensters open gezet , gelukkig hebben we een vriend installateur die is de dag erna direct een nieuwe ketel komen plaatsen kosten rond de 4000€ weeral een dag later rijd 's avonds naar huis van mijn werkje ( iemand helpen ) krijg ik een steen op mijn voorruit en juist onder in het gezichtsveld dus dat word een rode kaart in België op de keuring , maar daar ga ik zelf hars inspuiten zo een setje gekocht om het zelf te doen scheelt toch weeral 170€ bij carglass , en als laatste een onderdeeltje besteld in Nederland voor de dochter haar auto 77€ was betaald is nooit aangekomen de mensen van de firma kunnen er niet aan uit , het enige voordeel is dat ik die centen terug gestort krijg
Dan nog in die periode een sterfgeval dus het kon of kan tellen he bij huize Coachke
Sorry dat ik jullie opzadel met mijn miserie maar moest het toch even kwijt
Oef dat lucht wel op voor mij toch
Dan ga ik nu beelden uploaden en tonen en genieten van mijn nieuwe verwarming
grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 nov, 2019 8:47 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Om terug te beginnen na een bewogen maand
Ik had een setje in Australië besteld omdat het daar verkrijgbaar was , een geweldi P.E setje

photo 490051


photo 490052


Werkelijk mooie velgen

photo 490053


photo 490055


Daarachter ben ik begonnen met de achter ophanging hier een foto met de nodige uitleg hopelijk word het door jullie gesmaakt


photo 490056


photo 490058



photo 490057



photo 490059



photo 490060



photo 490061




photo 490062


Een dryfit met de carrosserie


photo 490064




photo 490065


Nu menig bouwer o.a. Roy vond dat de schijfjes mooi waren maar niet echt waren te dun wat ik dan ook niet tegensprak ( wat anders wel mijn gewoonte is of was )

Daarom even een stuk plasticard erbij genomen en een nieuwe schijf uitgesneden en deze achter de p e schijf gekleefd , hetzelfde heb ik dan ook met de remklauw of caliper gedaan


photo 490066


photo 490067


photo 490071


Zo dat zag of ziet er stukken uit he ? En dan ga ik me vandaag terug deftig concentreren op mijn modelbouwTot later beste vrienden
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 nov, 2019 9:15 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 30 jun, 2019 11:02 am
Berichten: 144
Wow! Dat zijn mooie upgrades, Marc. Knap werk met die kabeltjes en gedetailleerd setje P.E.
Voor de velgen zeg ik nog een keer Wow!! :brouw:

_________________
Mors nooit secondenlijm op je vingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 nov, 2019 19:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 22 okt, 2017 18:25 pm
Berichten: 556
Een mooie aanvulling. Vooral die velgen springen er uit.

_________________
Groet, Martin.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 nov, 2019 9:37 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Een paar weken tegenslag komt er dan nog bij dat de body terug in de remvloeistof ligt , reden de kleur staat me niet aan alhoewel het de kleur is van in die jaren klopt het niet met de echte wagen het moest heviger wit zijn dus gaan we opnieuw beginnen en word opnieuw gespoten , wel op dit moment ( het stopt niet ) breekt mijn vochtafscheider toch wel van mijn airbrush
M1 eventjes opzij en straks snel naar Artobi winkel van airbruches en verfjes
tot later
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 08 nov, 2019 18:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 15 okt, 2009 13:51 pm
Berichten: 148
Echt tof, die velgen. Dat krijg je nooit zo mooi met verf!

_________________
op de glasplaat: f40, 312T5
in de ijskast: 250 california
in de koelkast: Palm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 08 nov, 2019 19:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Thanks digibeet ben terug begonnen , de BMW staat in een ander wit en ben bezig met de decals ppfffttt het is echt kl..... maar ik heb nog veel van de M kleurtjes van een BMW 30 CSI schaal 1/16 de auto is weg waar ? Weet ik niet meer maar de decals heb ik nog
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 09 nov, 2019 9:27 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Beste vrienden tegenslag blijft me gewoon achtervolgen nu was de Beemer mooi gespoten in het juiste wit met 1 laagje vernis , uitstekend om mijn decals te plaatsen maar na het plaatsen van de eerste decals viel me al ogenblikkelijk iets op tussen de rode bies en de donker blauwe ziet men duidelijk een overlap van de twee kleuren met gevolg ontstaat er een vierde smalle bies die daar niet hoeft te zijn , en bij het aanbrengen van decal fix scheurde de decal gewoon op de lager gelegen gedeeltes .
Dus stoppen met die decals , ok ik ga ze spuiten probleem nummerke twee nergens maar ook nergens kan ik de set vinden overal uitverkocht , ja in Australië maar daar verzenden ze de verf niet per airmail dus ben ik weer rondjes aan het draaien
Nu gaat hij voor even de diepvriezer in tot ik weer verder kan erg he
Tot later
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 09 nov, 2019 23:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 03 dec, 2015 16:20 pm
Berichten: 379
Woonplaats: Temse
Van tegenslag gesproken.
Marc S.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 10 nov, 2019 20:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 apr, 2005 15:22 pm
Berichten: 6562
Woonplaats: Houthalen (Belgie)
coachke schreef:
Beste vrienden tegenslag blijft me gewoon achtervolgen nu was de Beemer mooi gespoten in het juiste wit met 1 laagje vernis , uitstekend om mijn decals te plaatsen maar na het plaatsen van de eerste decals viel me al ogenblikkelijk iets op tussen de rode bies en de donker blauwe ziet men duidelijk een overlap van de twee kleuren met gevolg ontstaat er een vierde smalle bies die daar niet hoeft te zijn , en bij het aanbrengen van decal fix scheurde de decal gewoon op de lager gelegen gedeeltes .
Dus stoppen met die decals , ok ik ga ze spuiten probleem nummerke twee nergens maar ook nergens kan ik de set vinden overal uitverkocht , ja in Australië maar daar verzenden ze de verf niet per airmail dus ben ik weer rondjes aan het draaien
Nu gaat hij voor even de diepvriezer in tot ik weer verder kan erg he
Tot later
Marc


Neem eens contact op met BSmodels :wink:

_________________
Mvg Johny 8)

"When people rob banks, they go to jail."
"When banks rob people, they get a bonus."

http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=66


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement