Hoog tijd voor een globaal overzicht tot nu toe, zodat jullie ook een beetje idee krijgen van de eerste stappen.
Boven- en onderkant; overtollige delen (spatborden, treeplank e.d.) verwijderd. Nu nog één mooi geheel van maken, dus ik heb nog wat te schuren en te plamuren...
De bodem. Voorzijde uit 1931 en de achterzijde uit 2000 en nog wattus...
Hier moet nog wel het één en ander pas gemaakt worden.
Het pronkstukje aan de voorzijde toch ook maar van de Caddilac. Vind deze vorm echt het mooist. Dat vierkante saaie Roll's Royce geval gaan we niet doen. Ontchroomd in de bleek.
@Bert: Dit lijkt mij laag genoeg...
Voorwielen van de Corvette en de achterwielen worden dubbele Roll's spaakwielen. Twijfel nog over het feit of ik het grofweg zo moet laten, of dat ik toch het idee ga realiseren van ook één brede band zonder profiel.
En omdat we ergens structureel moeten beginnen...
Eerst maar eens lekker aan de knutsel met een heleboel motoronderdelen waar één vet blok van gemaakt moet worden. De rest gaat even terug in de doos en nu eerst alle focus op het blok.
Deb.