Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 12:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 15 apr, 2018 17:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Beste kameraden even een update
De body staat mooi in de Zero paint zat bij de kit toen ik hem overgekocht heb

photo 443362


photo 443360


De versnellingsbak met de uitlaten erboven meer is er bij deze kit niet te zien

photo 443361


photo 443363


Het instrumenten paneel

photo 443364


photo 443365


De cockpit met de extra veiligheidsriemen

photo 443214


photo 443215


1 tegenslag hoort er nu eenmaal bij mij bij elk kitje dat ik bouw
Het kleine voorste kofferdeksel ( of hoe heet dat ) daar kwam plots in 1 groot vel de verf helemaal af spijtig niet erg gewoon opnieuw beginnen is niet veel werk

photo 443366


photo 443367


Denkelijk vergeten te ontvetten , staat al terug in de primer straks of morgen terug in kleur
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 16 apr, 2018 9:20 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 jan, 2008 11:51 am
Berichten: 295
Een koffer vooraan wordt vaak een "frunk" genoemd (forward trunk). Het deksel zal dan dus wel een funklid zijn. :)

Wat een prachtige, iconische wagen. Als chauffeur het immer veilige gevoel van een brandstoftank links en rechts van je :? maar wat een racekanon. Vandaag zijn ze nog even indrukwekkend om te zien rijden als in hun tijd, en zelfs als ze stilstaan lijken ze heel agressief en energiek. Bij een mooi schaalmodel zal dat niet anders zijn. Succes! 8)

_________________
Nog 1 waanzinnig bouwprojectje...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 16 apr, 2018 9:55 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
wow wat een expressie beter had ik het niet kunnen verwoorden , dank u , inderdaad heb verleden jaar in Ciney (België ) een echte gezien van dit model een straatversie nog wel , mijn hart klopte enige slagen meer op dat moment


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 17 apr, 2018 8:36 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Beste Brouwertjes bij deze ga ik de Ford GT even op " on hold " zetten tot er iets deftigs uit de bus komt , bij Domino heb ik een setje gevonden maar ik kan het niet goed zien
Dus even geduld
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 17 apr, 2018 20:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 20 dec, 2014 17:19 pm
Berichten: 1394
Woonplaats: Deventer
Ik ben benieuwd Marc,

voor deze kit zijn er best wel veel upgrade sets beschikbaar dus ik ben nieuwsgierig welke U hebt besteld.

_________________
mvg, Peter
Bouw in progress: Opel Kadett V8 GTR 1:10 Full Scratch https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=53079
Finished Model: VW T1 '64 Single Cab Racing Project https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=50565
Finished Model: Lancia Lasupra http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=45661
Finished Model: Ford Capri Turbo Zakspeed Disassembled Body. http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=44773


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 17 apr, 2018 20:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 aug, 2008 9:14 am
Berichten: 552
Woonplaats: Noordwijkerhout
Als ik dit zo een beetje zit te volgen, dan wordt dat wachten wel de moeite waard. Maar laat ons niet te lang in spanning achter !

_________________
Peter

Lopende projecten : http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/960/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 mei, 2018 11:39 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Beste Peter en alle andere volgende Brouwertjes tot mijn allergrootste spijt moet ik mededelen dat de Ford GT even in de diepvries zal vertoeven ,reden is het eerste stukje decal rond de neus was onherroepelijk stuk gegaan en een setje decals kost al gauw 25 a 30 € voor dat geld kan ik me een complete nieuwe kit kopen met de decals erbij dus eerst komende beurs zal het snel gebeurd zijn en deze GT houd ik voor een straat versie van te maken of een andere race versie
Wel nu ga ik snel aan iets helemaal anders beginnen maar dat blijft even een verrassing
tot later
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement