Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 4:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 jan, 2018 20:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Zeer keurige golf! De gene die deze krijgt mag er blij mee zijn!

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 21 jan, 2018 14:51 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Wel beste vrienden als jullie het goed vinden ga ik even mijn belevenis van gisteren vertellen
Wel ik moest daar om 20 uur zijn een kwartiertje van mij rijden . Ik was wel een beetje nerveus omdat het de eerste keer was dat ik zo iets doe , ik kende Tim ( de nieuwe eigenaar van de Golf ) van vroeger hij was een collega van mij in de garage waar ik dus gewerkt heb , maar thuis nog nooit geweest
Ok ik kwam op het adres aan met klamme handen , stapte uit en een reuk van vlees op de barbecue kwam mij al tegemoet .
Mijn andere werkmakker die het spel in gang had gezet stond mij op te wachten op de oprit van Tim zijn huis
Aan de ingang van de garage stond een lekker ruikende bbc te smeulen met alle soorten vlees er op omgeven door een schare tof uitziende kerels met een frisse pint in de hand , ik dacht in mezelf hier is meer aan de gang
Eenmaal gedag te hebben gezegd riep mijn kameraad " alleman naar de tent , wow een tent ?
Om de hoek in de tent stond een redelijk grote party tent verlicht met kerstverlichting vol volk ( allemaal gasten die dus samen gelegd hadden voor dit geschenk )
Van achter in die tent stond den Tim , ik zag dat een ogenblik zijn adem stokte en hij riep verrast " Van Noten wa doede gij hier ? " soms op ons werk riepen we elkaar met de achternaam
Ik wrong me tussen de mensen die het ondertussen wel wisten wat er gaande was
Ik had als laatste nog het bouwverslag uitgeprint met de foto's die ik ook op ons forum gebruikte mooi in een plastieken map , ik zei " Tim dat hebben de vrienden aan mij gevraagd voor u te maken bekijk het eens " en daarna kreeg hij de kartonnen doos met een mooie rode strik erom , wat ik nu zag was de kroon op mijn werk , Tim heeft toch een paar x moeten slikken en even zag ik licht vocht in zijn ogen
Het ijs was gebroken verschillende GSM toestellen gingen aan om bij te lichten , Oh , Wow en was dat hoorde ik in koor
Hij was echt verrast en overdonderd van zijn geschenk
Hier heb ik nu kunnen ondervinden hoe weinig dat mensen modelbouw kennen
Na een paar colaatjes en heel veel bedankingen ben ik dan maar stilletjes door gegaan , het feestje zal nog wel tot in de vroege uurtjes verder gegaan zijn
Voor Tim en mij een geslaagde dag en ik mag altijd de golf komen halen om op het een of andere moment ergens te kunnen showen want nu in de zomer sta ik dus weer in Luxemburg
Dat was het zowat
Einde verhaal en einde van dit topic
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 jan, 2018 0:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 apr, 2005 15:22 pm
Berichten: 6562
Woonplaats: Houthalen (Belgie)
Gij hebt da goe gedaan, maatje :wink:

_________________
Mvg Johny 8)

"When people rob banks, they go to jail."
"When banks rob people, they get a bonus."

http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=66


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 jan, 2018 0:34 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Dank u vrienden
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement