Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 10:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 01 nov, 2015 10:34 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Beste Peter is het toch he ? Eerlijk ik had u niet gezien maar nu heb ik de Capri in levende lijve gezien man nog knapper dan op de foto echt een pronkstuk ik hoop dat ge een prijs hebt gekregen en zeker verdient er stonden mooie dingen maar de Capri was toch een eyecatcher hoor
Peter je ziet ons foto topicje werkt wel he ?
Het was de moeite spijtig dat we niet meer hebben kunnen babbelen maar mijn vrouw kon echt niet meer want we zijn daarna direct naar huis gemoeten ja ze had heel veel last van haar rug en dat slenteren doet er geen goed aan he , misschien een volgende he ?
Zeg bedankt om u aan mij voor te stellen ik heb daar toch wat anders meegemaakt kort daarvoor
Ik heb wat woorden gehad met iemand niet op dit forum hoor en die gast erkend mij niet meer op dat forum en wij waren nochtans redelijk goede vrienden op het forum nu stond die aan de rechterkant en ik aan linkerzijde in de eerste rij ik hoor hem en kijk over mijn schouder maar hij had mij op dat ogenblik niet gezien maar mijn vrouw keek nog eens en ineens draaide hij zich om en was weg
Ik vind dit laag tegen de grond hoor , waarom kan die gewoon niet goedendag knikken en doorgaan , maar ja zo zit die man in elkaar , ik ga ermee stoppen want anders word het hier veel te lang
Proficiat met uw bloedmooie Capri en de volgende X als ik tijd heb dan drinken we er eentje en babbelen wat bij he
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 nov, 2015 13:22 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6319
Woonplaats: Blauwhuis
Peter Proficiat met de bronzen plak.
Voor wat ik heb gezien was hij goud waard. Wat een onwijs mooi model is het geworden in het echt.
Ook heel leuk om het frame van de Lancia te zien ( het duizelt nog voor m'n ogen van de buisjes :lol: ).

Marc, jammer dat ik u niet heb ontmoet. Bent u nog wel bij de brouwersstand geweest voor een babbeltje?

_________________
Grt'n Dennis


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 nov, 2015 13:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 20 dec, 2014 17:19 pm
Berichten: 1394
Woonplaats: Deventer
Ik heb inderdaad brons gewonnen bij de wedstrijd, alleen door gebrekkige info begrijp ik nu pas dat je dus ook een medaille op had kunnen halen en dat heb ik dus niet gedaan, helaas.

Ik kom wel op de lijst te staan bij de prijswinnaars en dat maakt dat wel weer goed.

thx voor jullie reacties en hoop jullie op een andere meeting weer te spreken.

_________________
mvg, Peter
Bouw in progress: Opel Kadett V8 GTR 1:10 Full Scratch https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=53079
Finished Model: VW T1 '64 Single Cab Racing Project https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=50565
Finished Model: Lancia Lasupra http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=45661
Finished Model: Ford Capri Turbo Zakspeed Disassembled Body. http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=44773


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 nov, 2015 14:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Ja heel even het was er ontzettend druk iedereen stond daar met iedereen te praten maar ondanks de fototopic heb ik u er niet uitgehaald , maar Peter wel en die riep mij , ik was een beetje over mijn toeren door zoveel knap te zien en werd dan nog eens officieel afgeroepen om naar de balie te komen zo van " Coachke aan de receptie gevraagd " effe verschieten hoor en wie zag ik daar onze vriend Nismo en daar hebben we wat staan praten allee het was een leuke dag
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement