Citaat:
AdV-Online schreef:
Nou, eerder andersom, meer downforce op Daytona dan op Le Mans. De Daytona heeft een extra spoilertje tussen de grote spatbord-spoilers in. De vinnen op de Le Mans versie zijn voor stabiliteit op het lange rechte stuk van Le Mans. Toen nog zonder chicane's. Evengoed was de 917 erg onrustig op topsnelheid. Pas later kwamen de verlengde versies die stabieler reden.
Dat klopt inderdaad ,al zie je ook tegenwoordig nog wel bij en hoop teams (waaronder de (ex Acura) Honda LMP2 van Nick worth's ontwerp team )dat er speciale low drag onderdelen worden geplaatst op het chassis.
Ook al is Les Hunaudieres nu door midden geknipt top snelheid blijft gewoon een heel belangrijk ding op Lemans.
Je andere modellen mogen er ook best wezen , vooral de oudere LM Martini auto's blijven indrukwekkend!!
Nogmaals veel succ6!!
Grtz Martijn
_________________
Groetjes Martijn
Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >>
www.youtube.com/scuderiagiancarlo Ciao Marco #58