Ziet er zo op het oog niet verkeerd uit, maar ik heb wel een aantal puntjes
zoals je graag wilde
-De F310B was de laatste Ferrari die gebruik maakte van de
GOUDEN BBS velgen, pas in 1998 met de komst van de F300 kwamen er de zilver kleurige BBS''ers onder , dus eigenlijk ben je de tijd één jaar vooruit
-Revell heeft er nog al een hantje van om de bovenste en onderste helft van het geheel op de meest rotte plek bij elkaar te laten komen, de enige oplossing om die walgelijke naat weg te werken is het spul dicht plamuren(zie mijn topci over de 96''er F310''s met het zelfde euvel...)
-Ook is de kwaliteit van de Revell slicks echt erbarmerlijk , zoals ik ook bij deze al zie staan ze op scheuren, nog even wachten , en ze gaan het ook echt doen weet ik uit ervaring!!!
Verder zie ik zo geen echte verbeterings punten , msichien leuk om de volgende keer een iets uitgerijder verslag te maken , dan kunnen we je msichien nog wat meer tips geven!!
Grtz Martijn
_________________
Groetjes Martijn
Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >>
www.youtube.com/scuderiagiancarlo Ciao Marco #58