Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 26 maart, 2010 22:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug, 2008 19:27 pm
Berichten: 661
Woonplaats: Maasmechelen
11 oktober 2009!!!!!

Toen stond deze topic nog in de Le mans groepsbuild. Ik heb Kris gevraagd deze te verplaatsen omdat ik deze nu, eindelijk, ga afbouwen.

Lang geleden dat er nog eens gepost is in dit topic. Het feit dat de velgen veel te klein waren stoorde me zo fel dat ik deze aan de kant gezet heb. Ik heb ondertussen maanden naar velgen gezocht. Het enige juiste setje velgen zit in 1 van de fujimi 917 versies. Ik heb echter geen zin om een volledige kit in huis te halen om een setje velgen onder deze wagen te plaatsen. Dus doen we het op een andere manier, Om te beginnen heb ik het interieur afgewerkt. Daar net voor de kerstmis men PC gecrasht is ben ik alle foto`s die ik gevonden en gekregen heb kwijtgeraakt. Ik heb geen goesting om ze opnieuw bij elkaar te zoeken heb ik besloten om deze naar eigen smaak af te bouwen. Om te beginnen heb ik het interieur afgewerkt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De achterspoiler is voorzien van BMF en de decals zitten erop.

Afbeelding

En dan het velgenprobleem. Het probleem bij deze kit zijn niet alleen de te kleine velgen maar ook het feit dat deze wagen te hoog op zen poten staat. Dus eerst maar eens op zoek gegaan naar velgen. M3 velgen, neun dat was het niet. Capri gr5 velgen, dat klopte ook niet. Overal een leuk setje gezocht, enkele setjes in huis gehaald, maar niets gevonden dat onder deze kit pastte. Nu wil het toeval dat ik bij Erik O`Lynn ben geweest om kits te ruilen. 1 van de kits die ik hierdoor in men bezit kreeg was een 911 gt2 die naar een rally versie geconverteerd gaat worden. En toen kreeg ik de velgen van de gt2 in de mot. En die konden wel eens passen.
Om te beginnen de achterophanging iets verlaagd. Dit ging heel simpel daar de hele ophanging bestond uit een yzeren staafje. Nieuwe gaatjes geboord, staafje erdoor en klaar was de achterkant.

Afbeelding

De voorkant was een ander probleem. Ik heb bijna de hele voortrein opnieuw moeten scratchen. Ook hier ligt hij nu een mm of 3 lager.

Afbeelding

Het geheel

Afbeelding

Ondertussen zitten alle declas erop en heb ik de deuren in de body gelijmd. Momenteel staat hij te drogen en ik hoop dit weekend de blanke lak erover te spuiten. daarna begint de eindafwerking.

Afbeelding

Afbeelding

Het is dan wel geen super realistische build aan het worden maar nu krijg ik ten minste een resultaat dat er goed uitziet. Na het weekend het vervolg


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement