Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 07 aug, 2009 0:22 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 17 maart, 2009 18:52 pm
Berichten: 22
Woonplaats: holsbeek
Succes Erwin,

ik ben deze ook al een tijd aan het maken en ga een van de dagen een topic starten, is nog niet af en heb ook pech gehad ermee (voorruit gebarsten) maar zal eindelijk eens tonen waar ik al veel van mijn vrije tijd ingestoken heb.
Bedankt voor al de tips al trouwens.

Davy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 aug, 2009 12:35 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 08 jun, 2009 9:08 am
Berichten: 140
Woonplaats: Lelystad
Ik heb ooit 2 wieltjes van 1:12 tamiya honda motor verklooit met een oplosmiddel. Heb toen Tamiya in Japan direct aangeschreven i.p.v. de distribiteur van NL, en ik had binnen 5 weken een geheel paneel binnen met de wieltjes + extra onderdelen :D. Heb er geen stuiver voor hoeven betalen :).

_________________
Stichting Lekker Blijven Plakken


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 aug, 2009 12:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Bedankt allemaal voor de tips en succesjes!

@ nismo: Omdat ik de auto niet bij domino besteld heb, wil ik hen eigenlijk ook niet lastig vallen ermee. Vandaar dat ik hen niet heb geprobeerd.

Misschien ga ik nog wel met Tamiya zelf eens contact proberen op te nemen.
Maar wellicht is het niet nodig. Ik ben nu dus bezig om wat lagen plamuur aan te brengen op het dakje. Het is heel veel schuren telkens, weer een nieuwe laag, weer schuren etc. Maar ik merk dat het steeds netter en netter aan het worden is. Ik zal thuis eens een foto maken hoever het er nu mee staat. Er gaat wel wat detail verdwijnen, maar dat is niet anders.

Erwin


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 15:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 18 maart, 2010 21:53 pm
Berichten: 19
ik ben ook net begonnen aan deze kit, heb al veel opgestoken van je foto's en mooie werk. Ik vond ook nog 2 extra PE sets van Mediamix, k weet nog niet of ik ze ga bestellen, eerst de originele afwachten... Nu weet ik al dat ik moet oppassen met dat dak. Voorts komt de mijne denkelijk in één enkele kleur, welke weet ik nog niet... donkerblauw paarsachtig vind ik wel wat. Wat vinden jullie? Ik zal van de week een nieuw topic openen voor mijn build... 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 15:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Varenberg schreef:
ik ben ook net begonnen aan deze kit, heb al veel opgestoken van je foto's en mooie werk. Ik vond ook nog 2 extra PE sets van Mediamix, k weet nog niet of ik ze ga bestellen, eerst de originele afwachten... Nu weet ik al dat ik moet oppassen met dat dak. Voorts komt de mijne denkelijk in één enkele kleur, welke weet ik nog niet... donkerblauw paarsachtig vind ik wel wat. Wat vinden jullie? Ik zal van de week een nieuw topic openen voor mijn build... 8)



Eej

dankjewel! Heel veel succes met de bouw. Laat zo lang als mogelijk het dak in de folie zitten, om krassen te voorkomen. Het is standaard al echt heel mooi metalic, en bij deze is het dus niet nodig om hem zelf te spuiten. Succes!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 22:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 feb, 2010 23:38 pm
Berichten: 404
Woonplaats: Hamme, België
Als ik iets mankeer of stuk heb, dan stuur ik een mail naar Rainbow10 in Japan. Deze verkopen losse onderdelen aan spotprijzen. Ik heb er al veel besteld en ben er echt tevreden over. Het enige nadeel is dat je met creditkaart of paypal moet betalen, maar het is echt de moeite waard.

Groeten,
Lesley

_________________
Mvg,
Lesley


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 22:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 sep, 2006 18:43 pm
Berichten: 655
Woonplaats: Gorinchem
Om heel eerlijk te zijn had ik je build nog niet echt gevolgd, aangezien ik niet zo veel op het forum actief was de laatste tijd, wel een hele mooie auto...
Ik zat even de vorige paar bladzijden terug te lezen, en om je eerlijk te zeggen valt het dak me hard mee, dit is een ''vrij simpel'' scratch klusje, tenminste, ik weet niet hoe veel en wat voor dingen je al gescratchts hebt ??? maar het is gewoon een kwestie van messing en plastic sheet pakken, en al het orriginele nameten, dan heb jij binnen een dag weer een superstrak dak !!
:wink:

Veel succ6 vast !!!

Grtz Martijn

_________________
Groetjes Martijn
Afbeelding

Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >> www.youtube.com/scuderiagiancarlo
Ciao Marco #58


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement