Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 7:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 21:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 dec, 2006 22:51 pm
Berichten: 2618
Woonplaats: gelderland
Peperbus schreef:
Bedankt voor jullie reacties :D :D

Ik ben alleen iets minder blij geworden na een urenlange check van de doos.
De gehele bouw is onderverdeeld in 53 secties en bij zo´n sectie hoort dus een zak(je).
Van de 53 zakjes/onderdelen zijn er 16 incompleet en 1 ontbreekt er gewoon. 67 onderdelen in zijn totaliteit ontbreken en de kit is gewoon niet te bouwen omdat essentiële onderdelen als de wielophanging, steun voor de "wing" en de versnellingsbak grotendeels ontbreken :twisted:

Ik heb hem nu 14 dagen de tijd gegeven om de onderdelen te leveren of anders geld terug.....waar ik trouwens ook niet gerust op ben :oops:


Ja das is KL .... ik weet wat je voelt alleen had ik niet gekocht maar verkocht .... volgens mij heb je er ook een bulk voor betaald en dan niet compleet , ik zou dit goed warm houden peperbus ....


Groet Bubble

Ik hou jullie op de hoogte en nu maar weer lekker door met de F40 :D


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 21:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 jan, 2008 3:30 am
Berichten: 2637
Mijn hemel dat zal dan nog een lang gevecht gaan worden als het tegen gaat zitten.
Als ze dan maar niet per onderdeeltje gaan opsturen want dan duurt het echt lang.

Arno.

_________________
Mijn website
photo 564445 photo 564444


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2009 19:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 okt, 2004 10:35 am
Berichten: 982
Het is dat je Art Collection noemt...

Ik heb zojuist de "Challenger" van Art Collection binnengekregen: 1:8 Bugatti type 35

En ook daar kan het leuk zijn. Het LIJKT compleet, maar aangezien er geen lijst met onderdelen is, en de instructies uit een paar gekopieerde A4tjes bestaan...

Nu zit ik nog in een verbouwing (de badkamerboer dacht in 2,5 week klaar te zijn, maar is nu met zijn 4e week bezig, en de 5e week zal hij ook nog nodig hebben.........Frustratie alom)

Dus dan pas zal ik wat fotos vrijgeven. Nu is mijn voornaamste taak om te raden te gaan bij andere Challenger bouwers.

Succes met je probleem. Mocht er wat in het Italiaans vertaald moeten worden, dan kan ik daar wel voor zorgen overigens.

_________________
Bugatti Portal :: Bugatti Register ::


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2009 21:10 pm 
Offline
Ferrari Master
Ferrari Master
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jan, 2008 23:21 pm
Berichten: 3026
Woonplaats: Leiden
Citaat:
Ik heb zojuist de "Challenger" van Art Collection binnengekregen: 1:8 Bugatti type 35


WOW Herman dat wordt een beauty! Zo iets moois en dan moet je je badkamer doen :cry: :cry: Maar aan deze "kleven ook nog wel wat probleempjes" heb ik begrepen op het forum van Rein Wilderink???.

Maar het is duidelijk erg veel plezier .....staat ook al een tijdje in mijn favorieten lijstje, samen met die Atlantic ....maar ik hou nu even op 8) Ik heb wel het boekje tegen een schandalige prijs gekocht..maar ja :wink:
Heb je hem trouwens via Ebay? Ik heb begrepen dat de kit uit productie is.

Citaat:
Het LIJKT compleet, maar aangezien er geen lijst met onderdelen is,


Ik heb de indruk dat ook de maker van "deze kunst" een nerd is, die het allemaal wel best vind. Op de website staat overigens wel een inventarislijst bestaande uit foto´s

_________________
Groet Ton

Promocom Ferrari 126C2 1:8= in ruste op de werkbank
MG Models Ferrari TR250 1958 1:12 = in de ijskast
Pocher/Autograph Ferrari F40 1:8 = klaar
Triumph TR 6 verbouw=op de werkbank


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2009 10:16 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 okt, 2004 10:35 am
Berichten: 982
inderdaad via Ebay. De kit is uit productie, Art Collection heeft de laatste een jaar geleden verkocht.
Er zou een nieuwe "challenger" komen, maar nog niets gezien... Een Brescia zou leuk zijn, of een Atalante.
Ook zou de hele serie voor niet gek veel geld gebouwd beschikbaar komen. Die melding is er ook weer afgehaald...

Die 1:12 Atlantic heb ik inderdaad ook liggen. Als je er lol in ziet mag je hem wel bouwen. Ik kom er toch niet toe voorlopig. Alhoewel jij ook nog wel wat te doen hebt...
In ieder geval is hij compleet...

_________________
Bugatti Portal :: Bugatti Register ::


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2009 10:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 dec, 2006 22:51 pm
Berichten: 2618
Woonplaats: gelderland
Brouwer schreef:
Het is dat je Art Collection noemt...

Ik heb zojuist de "Challenger" van Art Collection binnengekregen: 1:8 Bugatti type 35

En ook daar kan het leuk zijn. Het LIJKT compleet, maar aangezien er geen lijst met onderdelen is, en de instructies uit een paar gekopieerde A4tjes bestaan...

Nu zit ik nog in een verbouwing (de badkamerboer dacht in 2,5 week klaar te zijn, maar is nu met zijn 4e week bezig, en de 5e week zal hij ook nog nodig hebben.........Frustratie alom)

Dus dan pas zal ik wat fotos vrijgeven. Nu is mijn voornaamste taak om te raden te gaan bij andere Challenger bouwers.


Nou brouwer , daar heb je ook een emmer met geld zekers voor moeten neerleggen , dit lijkt me ook geen goedkoop TOY tje ...

Ik ben zeer benieuwd naar de start bouw ervan


Bubble

Succes met je probleem. Mocht er wat in het Italiaans vertaald moeten worden, dan kan ik daar wel voor zorgen overigens.


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2009 11:03 am 
Offline
Ferrari Master
Ferrari Master
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jan, 2008 23:21 pm
Berichten: 3026
Woonplaats: Leiden
Citaat:
Die 1:12 Atlantic heb ik inderdaad ook liggen. Als je er lol in ziet mag je hem wel bouwen. Ik kom er toch niet toe voorlopig. Alhoewel jij ook nog wel wat te doen hebt...


Ik vind het een heel mooi aanbod! Maar ik heb inderdaad ook nog wel wat te doen :D :D Maar ....ik zeg geen nee 8) :D

_________________
Groet Ton

Promocom Ferrari 126C2 1:8= in ruste op de werkbank
MG Models Ferrari TR250 1958 1:12 = in de ijskast
Pocher/Autograph Ferrari F40 1:8 = klaar
Triumph TR 6 verbouw=op de werkbank


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2009 15:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 okt, 2004 10:35 am
Berichten: 982
@ Bubblegum: Echt een koopje kan je het niet noemen, maar ik heb minder betaald dan de originele prijs. En de verkoper heeft zijn originele prijs gekregen. Lang leve valutaschommelingen...

@ Peperbus: Mooi, dan is dat geregeld. :)

_________________
Bugatti Portal :: Bugatti Register ::


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 feb, 2009 23:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 okt, 2007 11:50 am
Berichten: 588
Woonplaats: Nieuwkoop
Hi Ton, heb je het inmiddels al compleet? Ik zat toevallig vandaag op Autograph te kijken. En daar zijn deze modelkits ook te verkrijgen!


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 feb, 2009 0:45 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun, 2008 17:51 pm
Berichten: 700
Woonplaats: Montfoort
Da,s toevallig, ik ook :!:
Ik zat te kijken naar de velgenset voor de F-40 1:18.
En ik heb ergens op een Amerikaanse site gezien, dat daar de decal-sets voor de 250 GTO 1:12 te koop waren van Autograph.
Maar bij Autograph zelf wordt dat nog niet aangegeven.
De site van hun loopt dan ook al een paar maanden achter.
Ik zal eens informeren bij hun.
D'r hangt trouwens wel een aardig prijskaartje aan die 126.

Groetjes John

_________________
Groetjes John


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement