Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 22:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 18:45 pm 
Offline
Ferrari Master
Ferrari Master
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jan, 2008 23:21 pm
Berichten: 3026
Woonplaats: Leiden
Citaat:
wat raar, je zou juist zeggen dat er bij een bedrijf zoals dit er meer aandacht aan besteed zou zijn.


Je verwacht zeker iets anders...maarrrr...hoe duurder, hoe vreemder, hoe arroganter heb ik inmiddels ervaren.

Citaat:
Smeer dit maar eens breed uit op diverse fora


Als het niet naar tevreden wordt afgerond heb ik inmiddels een paar aardige dingen in gedachten voor onze vriend :evil: Maar ik hou nu nog taktisch mijn mond dicht :D

_________________
Groet Ton

Promocom Ferrari 126C2 1:8= in ruste op de werkbank
MG Models Ferrari TR250 1958 1:12 = in de ijskast
Pocher/Autograph Ferrari F40 1:8 = klaar
Triumph TR 6 verbouw=op de werkbank


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 18:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 okt, 2008 20:08 pm
Berichten: 1031
Woonplaats: Utrecht
Het is inderdaad schandalig hoe er wordt omgegaan met artikelen in deze prijsklasse..

Als je een 8.1 Denon versterker van 3000,- koopt, verwacht je ook niet dat 2 speakeraansluitingen en 1 optische ingang ontbreken :?


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 21:35 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun, 2008 17:51 pm
Berichten: 700
Woonplaats: Montfoort
Dit is "totaly sh*t", Ton.
Ik hoop voor je dat het nog goed komt!!!

Groetjes John


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 13:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 okt, 2004 10:35 am
Berichten: 982
Klagen helpt, maar probeer het ook eens bij Brady Ward. Die levert die dingen in de USA.

Heb je deze bij Stefano Corsini vandaan? Ik hoor daar tegenwoordig al vaker slechte verhalen over. Alles wordt wel opgelost, maar duurt lang.

Overigens had ik een (duur) model weg bij Al&Ruby, en ook daar gingen dingen fout, welke (ten dele) zijn opgelost na flink wat tijd.

Italianen... Ze zijn berucht om dit soort zaken (Pocher, Promocom, Al/Ruby, Mantua, Corel, etc...)

OVerigens zou het effect van name-bashing op forum wel eens weinig effect kunnen hebben. Wij Nederlanders trekken er op Internet flink op uit, maar dat is buiten NL al flink minder, en Fransen, Duitsers en Italianen kijken niet/nauwelijks buiten de deur....

_________________
Bugatti Portal :: Bugatti Register ::


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 13:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
Wow, als je de eerste indruk van de kit krijgt, dan denk je echt ongelofelijk zeg. Wat een materialen en details. Maar als je dan hoort dat er 67 onderdelen missen en dat bij een kit van dit formaat en prijsklasse. Ongelijk dat ze zo met de klanten omspringen zeg! Het is dat de spoeling van makers zo klein is, anders waren ze veel klanten verloren. Ben erg benieuwd naar het vervolg en de bouw, maar gezien de F40 komt dat ook wel goed.

Gerwin

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 13:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 jan, 2008 3:30 am
Berichten: 2637
Al die onderdelen :shock:
Doet mij bijna wensen dat ik in dienst kon komen om mee te kunnen doen.
HAHAHA.

Hoop dat het inderdaad een zeer mooi model gaat worden en gezien de F40 is het zeker op het goede adres gekomen.
Als nog erg veel succes.

Arno.

_________________
Mijn website
photo 564445 photo 564444


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 14:14 pm 
Offline
Ferrari Master
Ferrari Master
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jan, 2008 23:21 pm
Berichten: 3026
Woonplaats: Leiden
Citaat:
Klagen helpt, maar probeer het ook eens bij Brady Ward. Die levert die dingen in de USA.


Herman, bedankt voor de tip maar ik heb al een tijdje contact met Brady. Die laat niet veel los, maar ik denk dat hij in hetzelfde schuitje zit. Ik heb hem gisteren weer gemaild

Citaat:
Heb je deze bij Stefano Corsini vandaan? Ik hoor daar tegenwoordig al vaker slechte verhalen over. Alles wordt wel opgelost, maar duurt lang.


Nee bij Promocom dus Berardo Oliviero Manzoni oftewel Berry voor de intimi. Stefano is Leggenda&Passione. Had ik ook een tijdje geleden problemen mee..reageerde niet meer terwijl ik ook een aantal missende en gebroken onderdelen had. Toen ik eenmaal het email adres van zijn maat Giovanni had gevonden was alles in een week met veel excuses opgelost.

Citaat:
OVerigens zou het effect van name-bashing op forum wel eens weinig effect kunnen hebben.


Gedeeltelijk heb je daar denk ik gelijk in. Maar in deze high-end markt waar je op basis van vertrouwen veel euro´s moet afstaan werkt het toch wel ( art collection b.v.?) Als je overweegt om zo´n model te gaan kopen dan ga je eerst eens googlelen. Als ik mijn eigen verhaal gelezen zou hebben dan zou ik de zaak nooit vertrouwd hebben en nooit besteld hebben. Dus een objectief verhaal dat in google boven komt drijven zal potentiele klanten ( vooral Italie, USA en Azië ) op die manier wel bereiken met wel degelijk effect. Daarom hou ik mijn mond nu nog dicht op buitenlandse fora totdat de kit in orde is of ik mijn geld terug krijg.

@Gerwin

Wat die vent gemaakt heeft dat is echt waar ongelofelijk. dat is zo mooi! Het probleem is alleen dat het nerds zijn en dat zij per definitie slechte zakenlieden (een uitzondering natuurlijk daargelaten) zijn. En zolang alles goed gaat is er niets aan de hand maar nu hij (waarschijnlijk) probelemen heeft met leveranciers van onderdelen gaat het mis...hij heeft nooit geleerd wat crisismanagement is ...en dat is vooral communiceren en transparant zijn ........ dan hou je het vertrouwen.

_________________
Groet Ton

Promocom Ferrari 126C2 1:8= in ruste op de werkbank
MG Models Ferrari TR250 1958 1:12 = in de ijskast
Pocher/Autograph Ferrari F40 1:8 = klaar
Triumph TR 6 verbouw=op de werkbank


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 14:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 dec, 2004 19:46 pm
Berichten: 367
Woonplaats: Veenendaal
Het is een prachtig pakket Ton, heb met bewondering de foto's bekeken.

Wel erg F#ck van die 67 onderdelen die missen, hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

_________________
MVG,

Gert

Van het gene wat ik verloren heb, mis ik mijn verstand het meest.


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 20:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 sep, 2006 18:43 pm
Berichten: 655
Woonplaats: Gorinchem
Ik heb één zin voor je


UBERGEIL

_________________
Groetjes Martijn
Afbeelding

Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >> www.youtube.com/scuderiagiancarlo
Ciao Marco #58


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2009 20:58 pm 
Offline
Ferrari Master
Ferrari Master
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jan, 2008 23:21 pm
Berichten: 3026
Woonplaats: Leiden
Citaat:
UBERGEIL


Dat moet je in maranello en omgeving maar niet roepen :D

Citaat:
Wel erg F#ck van die 67 onderdelen die missen


Gert, ik heb inmiddels een mailtje gekregen dat hij zich erover zal buigen....for what it is worth :evil:

_________________
Groet Ton

Promocom Ferrari 126C2 1:8= in ruste op de werkbank
MG Models Ferrari TR250 1958 1:12 = in de ijskast
Pocher/Autograph Ferrari F40 1:8 = klaar
Triumph TR 6 verbouw=op de werkbank


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement