Nou, ik heb weer wat stapjes gemaakt. Eerst wat van de correcties nav de vergelijksessies met de foto's en daarna een beginnetje gemaakt met de cabine van de trekker.
De beugel waar de arm op rust tijdens transport heb ik met strip verhoogd (foto) en daarna weer in vorm gesneden.

De "vleugels" voor de achterwielen zijn eraf gesneden, met strip aangepast en met een mal weer teruggeplakt. Op de tweede foto hiervan zie je ook de beugel in de nieuwe vorm.

De benen van het kraanlichaam heb ik ca 3 mm verlengd.

En de openingen in de kraanmast heb ik zo veel ik durfde vergroot.

Met dat alles op een stapeltje ziet het er weer een stukje beter uit.

De beplating vooraan op de trailer heb ik ook vast aangebracht. De overgang tussen de liggers en deze beplating maak ik later nog vloeiend met een beetje plamuur.

Daarna was de eerste poging tot een cabine aan de beurt. De ramen voor heb ik uitgesneden en onder een kleine hoek op de voorkant gezet. Die hangt op zijn beurt weer aan de vloerplaat met de tunnel voor de motor.

Het dashboard is een smalle rand onder de voorramen. En de achterramen zijn gewoon hoekig en niet afgerond, zoals de voorramen.

Met wat strip heb ik de ronding van de wielkast ruw vormgegeven.

Er is ook een beginnetje van het dak, samengesteld uit twee stukken plaat en wat strip aan de onderkant. De eerste ronding is er ook vast ingevijld.

En toen heb ik alles weer opgestapeld/tegen elkaar geleund, om te controleren of het ergens op lijkt. En dat valt gelukkig weer niet tegen

Om alle rondingen definitief te kunnen maken, moet ik de handel van de cabine helemaal in elkaar plakken. Maar dan is het wel handig dat het interieur er al voor het grootste deel in zit. Dus twee stoelen (hier in ruwbouw) geknutseld. En daarna de stuurinrichting met wat leidingwerk toegevoegd. Op het dashboard wat snippers staf.

De binnenkant moet is nu nog wat gladder en netjes maken, zodat ik het ook in een verfje kan zetten. Maar dat is weer voor de volgende update.