Bedankt voor alle leuke reacties weer!
Shujaa schreef:
Ik ben nu reeds benieuwd naar het eindresultaat maar ik vermoed dat we daar nog een beetje extra geduld voor moeten opbrengen.
Haha ja het eindresultaat duurt nog even, maar inmiddels wel een flinke stap afgerond, zie hieronder
Het interieur kon, zoals in de laatste update gezegd, geverfd worden. Eerst heb ik een paar basiskleuren met de airbrush opgebracht:

Het zwart en grijs heb ik in diverse schakeringen aangebracht om het visueel wat aantrekkelijk te maken.
Ik besefte me toen dat ik de gele lijnen op de vloer eigenlijk als eerst had willen airbrushen, zodat ik daar nu de masking vanaf had kunnen halen. Maarja vergeten, dus ik moest op zoek naar wat gele delen in mijn decals-sparebox. Deze in dunne reepjes gesneden en aangebracht:

Hierboven zien jullie ook al wat meer details geverfd, zoals de paarse riempjes.
Hieronder dan de eindfoto's van het interieur. Ik vind het leuk dat het zo'n kleurenpalette is geworden, dat zal straks nog wel opvallen onder de glazen kas die eroverheen komt:

Was zelf ook nog wel erg tevreden met de platte PE riempjes die ik voor het ook met shading en highlights nog aardig 3D heb kunnen krijgen.
Het is altijd wel even slikken die close-up foto's maar uiteindelijk ruim tevreden met het resultaat na alle aanpassingen!
Tot de volgende!