Hoi medebrouwers,
Na de goede adviezen geprobeerd de kleuren wat naar elkaar toe te brengen.
Een ding was duidelijk: ICM acryl verf is enorm ruk als je camo wil doen met de kwast.
Met enamel ging dat vrij goed maar acryl verf droogt vaak lelijk op en laat kwast sporen achter.
Ik heb dat op dit model niet goed weg kunnen krijgen. maar, lessen geleerd.
Verdund loopt acryl verf vaak weg van de ondergrond maar met de luchtspuit werkt het wel prima.
Dus sinds deze ervaring mijn ooit aangeschafte budget airbrush collectie dus uit de dozen gehaald en aangevuld met wat nieuwe Gaahleri goodies. Van nu af aan geen kwastwerk meer voor camo maar lekker met de luchtkwast in de weer en een super stille compressor.
Ik begin het al aardig onder de knie te krijgen met verdun ratios, luchtdruk en verschillende naald diameters.
Maar goed, de mislukte AHN moest nog wel af. Dus na de kleuren wat te hebben afgezwakt en verenigd, gestart met chippen.
De kwastsporen geprobeerd weg te werken met wat schuur en schraap werk. Echt helpen deed het niet.

Uiteindelijk besloten om wat takken met draad rondom te plaatsen. Om het ergste ietwat te maskeren
Eerst wat metalen oogjes gemaakt en met CA bevestigd. Daarna een touw omspannen en struikjes bevestigd.
Het touw is hier wat te licht, dus dat heb ik nog een wash gegeven.

Hierbij is de AHN voor KLAAR verklaard. Niet mijn beste verf werk, maar dit gaat zeker in de toekomst beter met de luchtspuit

Soviet Lehaitre - Tracked Motorcycle 1/12