Daar al enkele modellen inmiddels zijn afgerond en/of in de afrondende fase zitten heb ik nog niets laten zien, behalve de intro en de sprue's.
Niet dat ik helemaal niets heb gedaan, maar meer geen tijd. Aangezien het verbouwen van een badkamer in het voorjaar lijkt te worden gedaan bij een enkeling, hoor ik daar ook bij.
Maar nu de tijd om om wat voortgang te tonen van deze kleine mensenredder.
Laten we beginnen om het dek op de boeg/romp te verlijmen. Met zwart hier en daar gekeken of alles "naadloos" aansluit

Zo op het eerste gezicht was dit ook het geval, maar niets leek minderwaar te zijn. Ik heb de kunststof band gespoten met Valejo air 71120 (USAF Medium Grey), daar kwamen toch wat op te vullen naadjes aan het licht. Dit dan ook gedaan. Het dek had ik inmiddels gespoten met Vallejo air 71045 (Pale Grey Blue).
Zo een bootje brengt een hoop afplak- inpakwerk met zich mee, De Verena is hierop geen uitzondering. "De brug" moest volgens Revell Purperrood worden gespoten.....die kleur heb ik niet. Een vergelijkbare kleur van Humbroll had ik dan wel "Rode wijn" kleur. Best een leuk kleurtje.

Verder met afplakken/inpakken....de zwarte band.

En weer uitpakken.

Best tevreden....hier en daar was wat zwarte verf alsnog onder de tape gevloeid. Met wat geduld en weer afplakken(zucht) alles gecorrigeerd.
Tot zover de eerste update. Niet veel bijzonders, maar de kop is er af.
Cheerz
Barry