In afwachting van de decals kon ik gelukkig wel gewoon verder knutselen met plastic en lampjes.
Ik was nieuwsgierig of de wand daadwerkelijk in vorm zou blijven als ik de deur eruit zou zagen. Dus de stoute schoenen maar aangetrokken en, ja, het bleef allemaal in vorm.

Met h-balkjes heb ik de deuropening een soort van afdichtingsrand gegeven.

Na de vloer ook de wanden een eerste laag kleur gegeven.

Daarna de vleugelstompjes gemaakt en de navigatielichten eriin gemaakt. Ik was blij, maar dit kreeg nog een vervolg.

Intussen had ik ook de ophanging van de warp motoren een slinger gegeven.

En toen ontdekte ik dat ik de navigatielichten aan de verkeerde kant van de vleugelstompen had ingezaagd. De snelste oplossing was om de schuinte aan de lange kant af te zagen en die vervolgens aan de andere kant te plakken. De kier die daar ontstond heb ik met secondelijm en bloem opgevuld en daarna weer strak geschuurd.

Toen de verf van de wanden en de vloer dekkend en droog was heb ik de binnenwanden erin gezet en de bedden daarvoor opgehangen.

Ook de cockpitvloer met de stoelen was zover dat het erin kon. De achterwand met de schuifdeur zit er ook in.

Met de binnenwanden op hun plek kon ik wat leds op hun plaats brengen en er ontstaat alweer een aardige spaghetti aan draden.

Ik ga een paar leds anders plaatsen dan ik oorspronkgelijk dacht, dus moet ik een paar draden opnieuw trekken. Daarna zal ik de spaghetti wat beheersbaarder maken door de nu aanwezige draden op lengte af te knippen en op de printjes met weerstanden te solderen. Maar dat is voor de volgende update.