@ René, het complete plaatje is ook erg imposant!
Nou, deze kunnen we als af bestempelen. Na de laatste update heb ik eerst alle hardpoints aangebracht en volgehangen.

Ik wilde onder de centre-line aanvankelijk 2 R-27ET's (de lange variant die in de kit allemaal een IR kop hebben) hangen, alleen zorgde dat er voor dat mijn standaard niet meer paste.
Door de voorste te vervangen voor een R-27R (de korte variant die in de kit allemaal een Radar kop hebben), had ik genoeg ruimte voor de standaard en daarom ben ik uiteindelijk voor een 3-om-3 uitrusting gegaan.
De standaard heeft trouwens dezelfde witte kleur met de Crystal Emerald spikkels gekregen als o.a. de radome heeft.
Het allerlaatste agendapunt waren de laatste kleine en breekbare stukjes, zoals de pitotbuizen, antennes en andere sondes die nog ontbraken.
En toen was Miki helemaal af!

Mensen hebben me tijdens de bouw, zowel online als persoonlijk gevraagd of ik nog wel toerekeningsvatbaar ben, al scheel keek etc. en dat viel eigenlijk best mee. Ja, zo'n groot decalvel kan iemand af schrikken, maar persoonlijk heb ik het eigenlijk als vrij ontspannend ervaren. Een paar decals per dag, en dan heb je na een week al best wat gedaan.
Ik heb eigenlijk best zin om er dit jaar nog eentje te doen, echter heb ik verder alleen maar 1/48 kits liggen.
Ik heb verder een hoop plezier gehad van de bouw. Het was even puzzelen om een goeie basiskleur in elkaar te mengen, maar verder heb ik me prima vermaakt!
En ik moet ook zeggen, ik vind 'm wel cool geworden, en bij deze kit heb ik een keer kunnen zeggen; "Realisme, m'n...."
Einde!Danny