Trajanus schreef:
Museumkwaliteit Deef! Gefeliciteerd!
BTW, mijn 5000ste bericht op dze site is voor jou!
Dankjewel Jan! En wat een eer!
markie schreef:
Wat een detaillering Deef, heel erg gaaf geworden zo, elke keer zet je weer stappen en worden je bouwsels weer mooier.
Prachtig gespoten, heel erg veel gescratched en je ziet er eigenlijk niets van dat het geen origineel onderdeel van de kit was.
Magistraal.
P.S. er zit nog wat mask op je bovenste ruitjes, dat blauw-groenige
Geintje uiteraard.
Bedankt voor de complimenten Mark! Hahaha met al die ruitjes heb ik wel echt 600 keer moeten kijken of alle mask er wel af was
Wolf73 schreef:
Wat een mooi eindresultaat, mijn complimenten.
Heerlijk als het zo uitpakt als je zelf voor ogen hebt.
Cheerz
Barry
david schreef:
Fraai afgebouwd Deef! Mooi resultaat
SNAFU schreef:
Zeer knap stukje werk, ook de ''paint job'' mag er wezen, petje af.....
Gerhard
Barry, David en Gerhard jullie ook bedankt!
mr.vdh schreef:
Ik vind dat je 'opdrachtgever' zich geen beter resultaat zou kunnen wensen. Dat gezegd hebbende, nu moeten er enkel nog foto's worden gemaakt van jouw heli naast de echte.
Los van het bovenstaande, het komt bij mij niet vaak voor dat ik andermans model zie en wens dat het model in kwestie bij mij in de vitrinekast zou staan maar dat is bij deze wel echt het geval. Jaren geleden heb ik van Heller een grotere bouwset gekocht met daarin een Franse Cougar zoals ze ermee boven Afghanistan vlogen. Toentertijd heb ik de kit eigenlijk direct afgeschreven als: inferieur ten opzichte van die van Italeri en enkel de mooie resin luchtfilters gebruikt voor mijn heli in deze groepsbouw. Als ik nu zie wat voor resultaat jij hebt bereikt met deze jeukt het bij mij enorm om de Heller alsnog te gaan bouwen als Franse heli inclusief de mooie ISAF decals, ook al zou ik dan wel een nieuw setje filters moeten vinden.
D.J.
Dankjewel man! Helemaal omdat jij ook te maken hebt gehad met de conversie, en ik heel veel aan jouw verslag heb gehad, waardeer ik je complimenten echt heel erg! Het lijkt me heel gaaf als je die Franse alsnog gaat maken! Wellicht kan je iemadn vinden die de filters voor je kan 3D printen? Ik xou je wel aanraden ook kritisch naar de raampjes te kijken, die zijn niet zo best van Heller.
tsjopper bob schreef:
Hahaha dankjewel René! Het bouwtempo ben ik zelf niet zo over te spreken hoor, een jaar doorlooptijd!
Huib2 schreef:
Wat een prachtig model geworden, Deef! Zoveel mooie details, zoveel subtiele kleurnuances, zo vakkundig gemaakt. Echt schitterend.
Een van de toppers van deze groepsbouw.
Dank Huib! Erg mooi compliment!