Huib2 schreef:
Ik denk dat die grijze vlakken achter de uitlaat hittebestendige verf of een hittebestendig materiaal is.
ah ja natuurlijk!
markie schreef:
en de wintercamo schijnt er nog net een beetje door
haha nou een heel klein beetje dan, uiteraard weer minder dan ik van te voren bedacht had.. Maar ach, het was wel een mooie guideline voor waar de schaduwen en highlights zaten
Trajanus schreef:
Succes met de afronding,
Dankje Jan! Al is de afrondingsfase nog wel een eindje weg hoor
TheFlyingDutchman schreef:
Wat gebruik je hier voor groene plakkertjes? Zijn dat voorgesneden afgeronde hoekjes o.i.d.?
Ik had een paar voorgeneden cirkels waarvan de binnendiameter exact de ronding hadden die ik nodig had. Omdat ik maar kwart rondjes nodig had, heb ik die in stukken gesneden en gebruikt
Verder niet heel veel nieuws te melden, maar toch even een update, want wel wat leuks.
Eerst even wat witte rondjes gespoten op de plek waar de roundels moeten komen, want ik had ineens wat angst dat de camouflage door zou schijnen:
Toen had ik nog een uitdaging, het squadron embleem.
Ik maakte er in ieder geval een uitdaging van door te kijken of ik het 3mm brede bergleeuwtje met de hand er op kon tekenen.
Dus eerst een rondje gespoten in een wat rodige grijs, aan de hand van referentiemateriaal, en toen met een penseeltje gele verf en een fineliner wat tactische streepjes gezet:
Toch aardig gelukt op normale kijkafstand, close-up lijkt het natuurlijk nergens op:
De heli staat inmiddels in de glanslak, klaar voor de decals!