Dank u dank u heren, voor de kritiekpuntjes en jullie mooie woorden.
Tja de panellines. Daar was ik iets te enthousiast mee aan de slag gegaan. Bij het volgend project, ga ik hier uiteraard rekening mee houden.

mr.vdh schreef:
Ik vind het een goed resultaat zo, het ondergrondje maakt het een mooi totaalplaatje. Je verwering vind ik overigens niet over de top of wat dan ook. Een ieder die eens goed heeft gekeken naar foto's van toestellen, zeker operationele, zal opmerken dat die vaak verre van strak zijn.Mocht je meer controle willen hebben over je wash, dan is het aanbrengen van een goede laag glanslak echt een must. Ik weet niet of je dat gedaan hebt bij deze bouw maar dat is wel echt de manieren om ongewenste vlekken te voorkomen. Misschien vertel ik nu niets nieuws maar dat risico neem ik even.
D.J.
Dank je wel DJ...er zitten 2 lagen glanslak voordat de decals werden geplaatst en nog een keer om de decals te sealen.
markie schreef:
Hee Barry, hij is af, gefeliciteerd

En ik mis de kleurverschillen in de lak die je eerder wel mooi op de foto kon krijgen.
Waar zijn die nou gebleven?
Leuk dioramaatje geworden zo, worden al die poppetjes toch nog gebruikt

P.S. Je wiel zit nogal scheef, maar dat heb je vast wel gezien.
Leuk model geworden en die Franse vlag op de staart zit er mooi strak op zi.
Dank je Mark. De kleurverschillen zijn er wel nog hoor. Wellicht dat het door de belichting niet te zien is.
Ja nog maar 1000 figuurtjes te gaan of zo
Het wiel is inderdaad gecorrigeerd.
Cheerz
Barry