Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 10:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 nov, 2005 0:22 am 
Jullie hebben gewoon gelijk, Arno! :wink:

Je schreef trouwens:
Citaat:
Geef deze auto de tijd en de pracht die het verdient!


Ik wou dat dat kon! :?
Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd en de komende maanden gaan waarschijnlijk de drukste van de afgelopen 10 jaar worden, maar ik moet wel...
Er is een einddatum en het lijkt nog zover weg, maar voor je het weet is het 1 maart en heb je nog een hoop onderdelen in je sprue zitten en is je model nog maar half af! :(

Maar ja, het houdt je in ieder geval een beetje aan 't brouwen tussen alle gekkigheid door! :wink:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:02 pm 
De Lotus is na een woedeuitbarsting geëindigd in de prullenbak... :evil:
Natuurlijk ging alles fout wat fout kon gaan tijdens de twee uurtjes die ik heb gebrouwd en het eindresultaat is dat ook deze BCC voor mij vroegtijdig eindigt...

Misschien nog een ander modelletje voor de BCC, maar ik ben er bang voor.

Sorry

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:08 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 10 jun, 2005 12:46 pm
Berichten: 1585
Hoi Wilko,

Jammer van te horen dat de Lotus de prullenbak heeft opgezocht. Je had er nochthans zo de moed in. Laten we maar zeggen dat die :twisted: :twisted: :twisted: duivbelse M je nog maar eens parten heeft gespeeld. Tracht nou de boel maar niet te forceren door al opnieuw aan een model te beginnen maar neem je tijd als je op je eigen stekkie zit. Dan komt alles misschien wel vanzelf terug op zijn pootjes.
Sterkte toegewenst bij de moeilijke periode.

Groeten,

Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:16 pm 
Hartstikke bedankt, Mark! :wink:

Ach, het is M. niet hoor... Ik ben het gewoon zelf op het moment.
Het is gewoon alles bij elkaar. Je knokt en knokt en komt veel verder. Je hebt een doel en weet dat je er gaat komen. Iedere dag push je jezelf weer en negen van de tien dagen lukt het wonder boven wonder ook nog. Eigenlijk ben ik best tevreden over hoe ik met de situatie omga, maar soms... :evil: :evil: :evil:
En modelbouw is een hobby waar ik echt met hart en ziel van hou. Ik wil gewoon graag brouwen, maar je ziet wat er weer van komt. Het gaat heel lang goed en dan komt er weer zo'n dag.
Natuurlijk komt alles op z'n pootjes terecht als ik mijn eigen stekkie klaar heb. Maar op 't moment is het even *** !
Ik denk dat ik vanavond maar even naar de kroeg ga... :twisted:

Wilko :wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:19 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 10 jun, 2005 12:46 pm
Berichten: 1585
Hoi Wilko,

Ja een goed spelletje "darts" wil ook al wel eens helpen om terug een beetje greep op de situatie te krijgen. En eens lekker doorzakken op zijn tijd, :twisted: :lol:
Amuseer je,

Groeten,

Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:22 pm 
:wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2005 21:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Erg jammer, Wilko, maar het is niet het einde van de wereld
sterkte in deze drukke tijd, en rust goed uit in de tijd die je overhebt
die modelletjes kunnen wel even wachten :wink:

Jelle


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 nov, 2005 5:29 am 
Dank je, Jelle! :wink:

Ondanks het feit dat jij nog vrij jong bent denk ik dat je het helemaal bij het rechte eind hebt!
Ik zal meer mijn rust moeten nemen en inderdaad de modellen even moeten laten voor wat ze zijn...moeilijk... :?

Ik kom nu net uit de kroeg rollen en het heeft me wel weer even heel goed gedaan. Gepraat met vrienden, wat gedronken en wat gekaart. En het is inderdaad verstandiger om de modellen (die overgebleven zijn... :oops: ) nu maar eens te laten liggen tot alles echt weer in goede banen geleid is.

Jullie projecten blijf ik natuurlijk wel volgen! :wink:

Wilko
(die de laatste tijd al vroegtijdig een eind heeft zien komen aan de Dornier, de Repsol Honda, de Porsche 956, de Toyota Corolla, de Harley, de F14 Tomcat en de Lotus... :evil: Nu eerst stoppen en weer beginnen als alles straks klaar is!)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 nov, 2005 9:58 am 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Inderdaad Wilco, laat die modellen nu maar eens even rusten, zelfs als je de drang krijgt om te gaan brouwen. Laat die spanning (om te brouwen) zich maar eens even flink opladen gedurende enkele weken cq. maanden.
Belangrijker is dat je jezelf weer op de rails krijgt, en modelbouw is daar slechts een heel klein onderdeeltje van.
Onder de mensen zijn is eigenlijk iets belangrijker, en waar dat is zal niet zo uitmaken, als je daar maar je verzetje hebt. Het is namelijk nog altijd zo dat praten een van de beste remedies is, en volgens mij ben je nog lang niet uitgepraat :wink: .

Ik wens jouw dan ook heel veel sterkte en wijsheid voor de komende periode (waarvan ik bang ben dat je die helaas nodig zult hebben, ondanks dat ik beter voor je hoop :oops: ).

Wilco, laat je door niks en niemand wat wijs maken, alleen jouw verstand en gevoel zal zeggen wat goed is. Vaststaand feit is dat je over de situatie waarin je nauw verkeerd over een jaar of 5 hartelijk kunt lachen. Alleen op dit moment is het gewoon ff k@#te. (eigen ervaring)


Sterkte,

gr robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 nov, 2005 13:45 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
The Wasp schreef:
Sorry

Wilko

Niet nodig. Mijn ervaring leert, dat als je dit van je af hebt gezet er ergens zich vanzelf een nieuwe "weg" opent die jou weer op het rechte spoor zet.
Erg zonde van de Lotus dat wel. Ik zie dat je het wel in de vingers hebt. Nu nog tussen de oren.

groeten
Arno
die ondanks alles nog steeds in de modelbouw spirit van Wilko gelooft!!!

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement