Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2020 12:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Wat een joekel. Leuk geworden Mark.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2020 16:25 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Heren bedankt voor de complimenten en adviezen.

En tsja, netjes, ik wilde gewoon een zo goed als hagelnieuw vliegtuig neerzetten.
Ik vond het na het zien van de lijnen van dit model namelijk zo zonde om de boel te gaan verweren dat ik er in dit geval ook geen enkele verwering op heb aangebracht.
Had ik er een wash op moeten aanbrengen, misschien wel, maar daar ligt nou niet bepaald mijn expertise, ik heb altijd moeite met washes en hoe het nou goed aan te brengen en ik vind het dan ook vaak veel te grof ten opzichte van de rest van der vervuiling, het enige wat ik zou kunnen verzinnen is het iets donkerder maken van de basis kleur, maar dan zou ik dat met verdunde enamel aan moeten brengen en dat droogt dan weer te snel voor een goede wash volgens mij.

@Trajanus: Die kiertjes onder de ramen heb ik, zoals Huib ook al zegt omwille van de panellines laten zitten. Die tandenstoker om de lak weg te krabben was een goeie, nooit echt bij stilgestaan, maar het scheelt een hele hoop inderdaad.

@Huib, wat er met het achterste ruitje is gebeurd weet ik niet, ik denk en ben bang dat er wat matte laag naar binnen is gevlogen, maar ik weet het niet helemaal zeker.

@Thierry, die strakke macro's moet van René anders ben ik niet meer welkom in Hurdegaryp ;)

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 jun, 2020 12:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
markie schreef:
@Thierry, die strakke macro's moet van René anders ben ik niet meer welkom in Hurdegaryp ;)


Koffie staat altijd voor je klaar Mark, met of zonder macro's.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 jun, 2020 15:44 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
:brouw:

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement