Het is alweer even geleden, maar dit projectje is ontwaakt uit haar winterslaap. Sporadisch heb ik afgelopen twee jaar wat aandacht aan Kate besteed. Het aanbrengen van de rivets gaf met niet veel energie dus heb ik dat alleen gedaan als ik daar zin in had. Toen dat eenmaal gedaan was, kon ik verder met bouwen en een likje verf. En dan ziet dat er ineens zo uit.
Helaas kan ik er nu even geen foto's van vinden, maar ik had op de zwarte primer getracht met witte primer wat kleureffecten binnen de individuele panelen aan te brengen. Dat is nog best leuk gelukt al zeg ik het zelf, maar helemaal natuurgetrouw vind ik het ook niet.
Vervolgens kon ik verder met de decals. Die gingen er prima op. Alleen jammer dat het rood van de decals iets lichter is, dan de Tamiya verf di ik voor de start heb gebruikt. Achteraf gezien had ik die band op de romp ook beter kunnen airbrushen, maar ja achteraf hè... Ik heb wel met wat rode Tamiya verf licht de band nog overgespoten, maar ik wilde niet het risico lopen dat ik zou uitschieten op de romp of dat de decal zou reageren op de lak dus dat heb ik maar heel voorzichtig en licht gedaan. Voor de verwering heb ik wat olieverf met wasbenzine aangelengd. Dit is iets in de lak gaan bijten waardoor ik niet helemaal tevreden ben met het resultaat. Maar ja, het is nu wat het is.
Dan komen nu nog de laatste loodjes zoals de opklapbare delen van de vleugels bevestigen (overigens moet ik daar eerst nog de navigatielichten op aanbrengen) en de antenne draden aanbrengen. Dan ben ik er wel zo'n beetje denk ik. Dus tot snel