Na schuurbeurt nummer 2 was ik tevreden met de bovenzijde van de romp.
Bovenop de romp moet een spriet, diue door de cockpitkap heen steekt. De laatste past goed, en kan dus worden gebruikt om de spriet goed uit te lijnen:
Fine Molds stelt dat het stuk onder de cockpitkap zwart moet, evenals een klein deel van het richtsysteem. Dus dat doen we dan maar:
Laatste blik op de cockpitinhoud voordat die op zijn plek gaat:
Ondanks dat bij de dryfit het kantoor min of meer uit zichzelf op zijn plek bleef zitten, bleek bij het lijmen enige dwang benodigd te zijn:
...dus daar gebruik ik maar een onderdeel van een truck en een stukje Evergreen profiel (en wat masking tape) voor.
Van de cockpitinhoud zie je niet zoveel meer:
Later, met de kap er op, zal dat nog minder zijn.
Omdat ik er niet helemaal gerust op was dat de cockpitvloer op zijn plek zou blijven zitten bij het plaatsen van de vleugel, heb ik de ruimte tussen de onderzijde van de vloer en de vleugels opgevuld met restjes styreen, zodat de cockpit klem zit tussen romp en vleugels.
Daarna heb ik de vleugels verlijmd. Ze passen redelijk:
(cockpitkap er op om schade aan het fragiele vizier te voorkomen)
Aan de onderzijde zit een smalle kier die op te vullen is met putty. Ook is er een beetje hoogteverschil tussen de bodem van de romp en de vleugel. Aan de bovenzijde zal ik waarschijnlijk met dunne stukjes styreen moeten gaan vullen.