Roy, ik moet zeggen dat het ook redelijk aan het jeuken is om aan de Raiden te beginnen, maar ik wil toch echt eerst die Ta-152 af hebben..
Citaat:
Deze Reppu is echt een mooi gelijnd vliegtuig, moet ik zeggen.
Inderdaad het is een sierlijk toestel. Een veelbelovend toestel ook.
Citaat:
Er gaat me hier wel een hele wereld open, dacht tot voor kort dat er in WWII alleen Messerschmitts, Mustangs, Spitfires en een enkele Zero werden geproduceerd.
Pfoe, dan mis je toch wel minimaal 75% van wat er allemaal is gebouwd, laat staan wat er allemaal experimenteel is geweest.
Citaat:
Ik vind vooral vliegtuigen als deze met landingsgestellen als wijd opengesperde klauwen (denk ook aan de Mustang en de FW190 bijvoorbeeld) machtig om te zien; en dan zeker in combinatie met een radiaalmotor.
Zeker weten! Dat maakt de Fw190A ook zo'n bruut apparaat!
Citaat:
Succes met de bouw.
Bedankt! We gaan ons best doen!
Gisteravond heb ik in ieder geval alvast het één en ander in een kleurtje gezet.
Het is een aparte kleur, maar op het potje staat toch echt 'Interior Green (Mitsubishi)'..
Nu had ik in een boekje over de Zero gelezen dat toestellen met een ritte ring om de Hinomaru door Nakajima waren gebouwd. Als dat ook op gaat voor de Reppu...
Tjah, dan kan ik in principe ook nummertje 127 'Interior Green (Nakajima)' pakken. Hmmm, kan ook een idee zijn.
つづくDanny