Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 18:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 jun, 2005 20:08 pm 
Je hoeft je niet te schamen, dat je een beetje laat was hoor! :wink:
Nu ik het wat rustiger aan ga doen, zal ik regelmatig wel wat later zijn! :lol: :lol: :lol:

Je komt in ieder geval op het moment, dat ik weer een beetje lachen kan. :)

En stoppen met brouwen :?: Eén keer gedaan. 15 jaar lang. Nooit meer :!: :!: :!:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 jun, 2005 22:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12238
Woonplaats: Eibergen
FF diep adem halen en wat rust en weer vrolijk verder brouwen.

Zo heb ik al een Ward La France 2 jaar op de plank staan om af te maken, het mooiste is dat het maar een klein rot dingetje is dus ik wacht maar rustig af tot dat ik er weer zin in heb voordat ik daar iet saan vergriept :evil:

Maar je kan nu lekker rustig op je anderen modellen focussen.


Ronald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 jun, 2005 22:59 pm 
Hoi Ronald,

Vanavond heb ik op therapie basis :lol: een uurtje heerlijk geknutseld aan de Ferrari. Gaten geboord voor de assen. Deze aangebracht met de wielen. Wat geverfd....

Ach, het gaf al weer een heerlijk gevoel. 8)

Maar ik ga nu maar in een wat lagere versnelling bezig. :wink:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 jun, 2005 10:49 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 17:27 pm
Berichten: 364
Woonplaats: Veenendaal
Wilko,

Wat ontzettend jammer dat M.. je helemaal in zijn macht wist te krijgen. Dit doet me denken aan de Chinook die ik ooit gebouwd had en die regelmatig kapot ging door het afstoffen van mijn moeder of door lomp gedrag van mijn broer. Ik werd het zo zat dat de helikopter uiteindelijk in tweevoud gekraakt is. Eerst door mij en later nog deskundiger door de vuilniswagen. :cry:

Ik ben daardoor zo moedeloos geworden, dat ik gestopt ben met bouwen en op zoek ging naar een bevredigende oplossing voor dit probleem. En dat moest een vitrinekast worden, maar ik kon zo'n ding nergens kwijt en ik wilde een hele grote, die een enorm kapitaal zou gaan kosten, dus ik begon voorzichtig over een eigen huis na te denken om gevaarlijke familie op afstand te kunnen houden. Tja, en toen kwam ik mijn vriendin tegen en werd weer alles anders :lol:

En dat je eigenlijk geen tijd hebt voor je hobby is ook al zo verschrikkelijk herkenbaar. Sinds ik dit forum ontdekt heb, heb ik ook nog geen moment tijd gehad om te brouwen en dat is werkelijk niet grappig. Aan de ene kant maakt dit forum veel goed, maar aan de andere kant, is het ontzettend beroerd om iedereen druk te zien brouwen en zelf echt geen tijd te hebben.

Veel sterkte nog met de strijd tegen Murphy en probeer vooral niet teveel te willen. Ik denk dat het voor mij al heel goed werkt om iedere week minstens een uurtje te brouwen. Hopelijk heb ik natuurlijk veel meer tijd, maar anders probeer ik gewoon 1x in de week een uurtje eraan te besteden.

Evert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 jun, 2005 18:13 pm 
Dank je Evert, voor je bemoedigende woorden. :wink:
Maar jij hebt het zeker niet makkelijk zo zeg.... Eén uurtje per week...wat loop ik dan te z**ken...

Vandaag heb ik op mijn werk wel meteen spijkers met koppen geslagen!
Het werd me zeker niet door iedereen in dank afgenomen, maar samen met twee collega's, die met hetzelfde dilemma zitten, stonden we onverwacht plotseling vrij sterk.
We hebben heel duidelijk onze mening op een presenteerblaadje gelegd. Deze keurig beargumenteerd en aangegeven tot hoever ze bij ons in het vervolg kunnen gaan. (Een stuk minder ver dan tot nu toe het geval was... 8) ).

Man, wat lucht dat op zeg! :D
En als ze dan met een mond vol tanden voor je staan, geeft je dat een verdomd goed gevoel! :wink:

Vandaag ben ik een stuk relaxter thuis gekomen en er gaat straks ook nog wat gebrouwen worden! :wink: :lol:

Men zegt wel eens, dat alles met een bedoeling gebeurt....
En ik heb toch heel sterk de indruk, dat dat in dit geval ook nog zo is.
Het heeft me een F-14 gekost en een ellendig weekend, maar ik hoop er iets heel goeds voor terug te krijgen!

Wilko
(die ook veel aan zijn modelbrouw maatjes te danken heeft! :wink: )


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 11 jun, 2005 16:26 pm 
Dit hele verhaal heeft uiteindelijk nog een (positief) staartje....

Ik heb alles nog eens goed overdacht in alle rust.
En ik heb besloten om een andere baan te gaan zoeken!
Uit het verleden heb ik nog 7,5 jaar verkoopervaring in mijn rugzak zitten en die wil ik weer gaan benutten. :D

Ben de afgelopen week al druk wezen solliciteren en de eerste afspraak staat voor eind volgende week! :wink:
Er zitten nog een paar afspraken aan te komen en ik ben er vast van overtuigd, dat ik binnen nu en 2 maanden een andere baan heb.

Het doet me wel pijn voor de jongens uit mijn ploeg. Ik heb met allemaal een heel goede band en als de laatste werkdag aanbreekt zal me een flinke pier afgaan. Maar uiteindelijk vind ik, dat je toch voor jezelf moet kiezen.

Zo zie je maar, wat een kapotte F-14 allemaal teweeg kan brengen.
Dit was waarschijnlijk de nodige druppel, die mij moest laten inzien, dat ik iets moest veranderen... :(

Al met al hoop ik snel een baan te vinden, waar ik me goed voel en waarbij ik thuis genoeg tijd en energie over heb, om me heerlijk aan mijn hobby te kunnen overgeven!

Allemaal nog bedankt voor de bemoedigende reacties. Ze hebben me echt goed gedaan!

Wilko
:wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 11 jun, 2005 17:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 apr, 2005 18:36 pm
Berichten: 5514
Woonplaats: Heemskerk
Ik krijg het idee dat je ontzettend blij bent met de keuze die je hebt gemaakt. Ik hoop dat je veel plezier krijgt in je nieuwe baan en ik wens je alvast veel succes voor de toekomst qua werk en qua brouwen!

Robin

_________________
Ik brouw dus ik ben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 11 jun, 2005 19:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 11:04 am
Berichten: 844
Woonplaats: Haaksbergen
Hee Wilko, goed te horen dat je doorgepakt hebt. Zo te zien (te lezen, eigenlijk) zat je met een flinke knoop in je maag en daar ben je nu wel mooi vanaf 8)

Maarre, als je maar niet de nieuwe Tom Cruise wil worden, want om nou in het eggie zo'n Tomcat in de prak te vliegen ........ :wink: :wink: :wink:

Geintje :lol:

Grtz,
Michel

_________________
Mijn bescheidenheid is minstens zo groot als mijn ego.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 jun, 2005 8:50 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 04 mei, 2005 7:28 am
Berichten: 37
Woonplaats: Luyksgestel, Nederland
Hoi Wilko,

Ik zag dit thread pas net, maar heb het met veel plezier gelezen. Mooi dat je de eerste stappen naar een nieuwe baan al hebt gezet. Verandering van omgeving kan een mens soms heel veel goeds brengen.
Ik wens je daarom dan ook heel veel succes met je sollicitaties.

Wat betreft de F14, ik hoop dat het vuilnis nog niet is opgehaald. Anders kun je je gecrashte Tomcat nog gebruiken voor een vliegtuigkerkhof-diorama.

Veel sterke en succes toegewenst.

Groet Quincy
(Die ondertussen heel blij is dat hij in alles iets positiefs kan zien)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 jun, 2005 15:20 pm 
Dank je Quincy!

De vuilnis is al opgehaald.... :roll:

Maar ben heel druk met solliciteren. Op het moment sta ik ingeschreven bij 8 uitzendburo's en er staan al wat afspraken.
Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! :wink:

Als ik een nieuwe baan heb, laat ik het z.s.m. weten. :D

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement