Maar weer eens een kleine update van de werkzaamheden.
Door dat de Revell Corsair technisch gezien wat minder is zie ik geen kan om de wing op de juiste manier in opgevouwen toestand te showen.
Geeft op zich niet zo kan het ook en zo is de geknikte wing goed te zien.
De koelring aan de motorkap heb ik compleet vervangen door dun Evergreen en messing, hierdoor krijg je een dunne koelring waarlangs je nog net de motor kan zien.
Aan de binnen kant zitten de messingplaatjes, in het echt zitten achter de buitenste plaatjes ook deze plaatjes die dan weer verbonden zijn met het systeem dat de koelring open of dicht zet.
Van de originele vleugel heb ik de flaps gesneden(die niet meer dan een opstaand paneel lijntje zijn) en daar heb ik echte flaps van gemaakt.
De buitenste flaps zijn geheel nieuw en gemaakt van Evergreen plaat.
Het rudder gedeelte is geheel aangpast nadat het uitgesneden is uit het origineel, in het echt zit er ook een dikke ronde naad voor de rudder en dat is nu ook zo.
De trimtab staat wat naar binnen dat is in het echt ook weer het geval omdat de piloot die apart kan verstellen.
Een duo voor een dio.
Mischein komt dat nog wel.