Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 10:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

wie vind jij de beste?
Jochemkl, Beaufighter 2%  2%  [ 1 ]
The.Flying.Dutchman, E-2c Hawkeye 4%  4%  [ 2 ]
Fichting Falcon, F-8 Crusader 27%  27%  [ 12 ]
Dogproq, F4U-1/2 Corsair 11%  11%  [ 5 ]
Deathtrap, F7F-3P Tigercat 0%  0%  [ 0 ]
Adder, A-7e Corsair II 7%  7%  [ 3 ]
Kitboy, Gladiator 2%  2%  [ 1 ]
Droopyke, SB2C-4 Helldiver 27%  27%  [ 12 ]
Homeghost, TBF-1C Avenger 20%  20%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 45
Auteur Bericht
 Berichttitel: breng je stem uit
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 7:53 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 826
breng nu je stem uit.
Bekijk de verslagen en probeer een zo goed mogelijk oordel tegeven, wie het meest zijn best heeft gedaan om van zijn model het mooiste te maken.
Voor de winaar is er een schaal 1:48 F-15C van Monogram.


EDIT door beheer: Stem eerlijk en maximaal 1 keer. Het is natuurlijk vrij eenvoudig om meerdere keren te stemmen op hetzelfde model. Niet doen dus, het gaat vooral om de eer! De F-15C voor de winnaar wordt door Beejee ter beschikking gesteld. Deze poll en daarmee de mogelijkheid om te stemmen voor de winnaar wordt gesloten op 15 oktober a.s.


Laatst bijgewerkt door BeeJee op za 15 okt, 2005 19:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 8:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
Nou, het was een hele moeilijke keuze. Alle deelnemers, proficiat met de behaalde resultaten. Heel mooi in toch een korte tijd. Maar nu ga ik dan toch mijn winnaar bekend maken. En dat is:

Ron (Homegost)
Die steekt toch net iets boven de rest uit, voor mij dan :D .

De rest ook super goed, maar ik moest toch een keuze maken.

Gerwin

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 8:21 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 30 sep, 2004 17:43 pm
Berichten: 5913
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Hey BeeJee,

Leuk dat je hier terug bent!! :lol:

Droop

PS: Mogen de deelnemers ook stemmen?

_________________
Usus magister est optimus


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 8:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 826
Droopy'ke schreef:
Hey BeeJee,

Leuk dat je hier terug bent!! :lol:

Droop

PS: Mogen de deelnemers ook stemmen?


Ben niet terug, ik heb alleen de poll er bij gezet omdat het nu 1 oktober is en de BCC voor Navy fighters afgelopen is.

Alle ruim 400 leden mogen hun stem uit brengen dus ook de deelnemers, en je mag rustig op je zelf stemmen als je dat wilt.


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 9:10 am 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Ik wil er eigenlijk aan toe voegen dat we gewoon 9 winnaars hebben.
Ik heb met veel plezier en intresse alle brouwverslagen gelezen, en kan niks anders als dat concluderen. Iedereen heeft geleerd van elkaar, en geprobeert nieuwe dingen toe te passen, vandaar dat iedereen bij dit contest in mijn ogen gewonnen heeft.

9x gedeelde eerste plek.

Daarom maak ik ook niet bekend op wie ik gestemd heb, ik had geen voorkeuren, dus iene miene mutte gadaan (sorry).

gr robert


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 9:23 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 30 sep, 2004 17:43 pm
Berichten: 5913
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Nee hoor, ik ga hier niet een beetje op mezelf gaan stemmen.
Daarom heb ik op Robin gestemd met z'n F-8 Crusader.
Waarom? Omdat ik het ongeloofelijk vind wat hij hier, ondanks z'n jeugdige leeftijd, naar voren brengt.

Eerlijk gezegd vind ik ze ook allemaal even mooi hoor en zouden we samen, hand in hand over de meet mogen gaan. Maar ja, ik moest er nu eenmaal eentje uitkiezen.

Maar eigenlijk vind ik de mijne toch het mooist...hahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... nee hoor.... grapje.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Droop

_________________
Usus magister est optimus


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 9:49 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Ik heb op mezelf gestemd, terwijl ik de mijne lang niet de mooiste vind...
eigenlijk niet echt leuk als je op jezelf stemt, maar ik hebt het nou al gedaan...

Jelle


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 10:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 11:04 am
Berichten: 844
Woonplaats: Haaksbergen
Pfff, dat valt niet mee zeg, eerlijk gezegd zijn het naar mijn idee allemaal 'hoogvliegers' geworden 8)

Maar ja, ik wil niet willekeurig een stem uitbrengen. Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor WOII en van een stukje weathering ben ik ook niet vies, dus dan springen er voor mij 2 uit, te weten de Avenger van Homeghost en de Helldiver van Droop. Naar mijn mening doen deze beide kisten eigenlijk niet voor elkaar onder.

Toch kies ik voor de Helldiver van Droop, om de simpele reden dat ik dat qua vormgeving een mooier, eleganter toestel vind dan de Avenger.

Daarnaast wil ik Jelle en Robin nog even een vette pluim geven : de jeugd heeft de toekomst en het brouw-enthousiasme spat er bij deze beide heren werkelijk vanaf :brouw:

Grtz,
Michel

_________________
Mijn bescheidenheid is minstens zo groot als mijn ego.


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 10:46 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
DocProg schreef:
Daarnaast wil ik Jelle en Robin nog even een vette pluim geven : de jeugd heeft de toekomst en het brouw-enthousiasme spat er bij deze beide heren werkelijk vanaf :brouw:



Bedankt :D


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2005 11:12 am 
Allereerst ben ik nog even op mijn gemak alle inzendingen nagelopen.
Eén ding staat als een paal boven water...er staat een vrachtje fantastische modellen! Gefeliciteerd allemaal! :D

Maar er kan er maar één de winnaar zijn... :(
Ik heb niet gelet op wie, omstandigheden, bouwkunde, vakmanschap etc. etc. Het is een contest en na het bekijken van de foto's heb ik het toestel uitgezocht dat er gevoelsmatig voor mij het beste uitkwam. Realisme heb ik voor mijn gevoel de boventoon laten voeren. En het is.....tata...tata...tata....

Jochem! Prachtige Corsair, mooie en vooral niet te overdreven verwering, netjes gebouwd en gespoten. Simpelweg een heel realistisch en strak toestel!

Ik heb geen rekening gehouden met zijn tegenslag betreffende de vleugel, want als je daar rekening mee gaat houden had ik zelf moeten winnen, omdat mijn project helemaal de mist in is gegaan. :lol:

Vliegtuigen die ook winnaars hadden kunnen zijn zijn de toestellen van Droop, Ron, Adder en Robin. Stuk voor stuk prachtige jongens! :wink:

De rest van de inzenders wil ik ook een pluimpje geven, want een ieder heeft natuurlijk zijn stinkende best gedaan! En er staat niet één toestel tussen die ik niet mooi vind! Maar het is natuurlijk wel een contest en dan moet je ongeacht de inzender puur op de resultaten afgaan...

Jochem, naar mijn mening heb jij het mooiste toestel neergezet...
Maar dat is mijn mening. Ik ben benieuwd wie er na het tellen van de stemmen als echte winnaar uit de bus komt! :D

Op naar de auto/ truck BCC!!! 8)

Wilko


Omhoog
   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement