Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 11:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 23 dec, 2017 21:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 31 jan, 2014 19:34 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Lanklaar
Ook ik geef het startschot aan mijn deelname aan de BUDDY BUILD van de Phantom.

Toen RUUD met het idee kwam had ik zoiets , WOW , ik wil meedoen , maar ik heb nog geen ervaring genoeg om zo een prachtige KIST te brouwen ..... :oops:
Dus ik heb even nagedacht van hoe gaan we dat hier aanpakken , ....... , ....... , en ik had opeens een idee , de volgmodus , ik ga eerst starten met de bewapening en als de anderen de cockpit klaar hebben dan ga ik beginnen aan de cockpit enz enz .

Het gaat dus ook de versie worden van de " JOLLY ROGERS " F-4J VF84 , er zijn er nog , maar dat is juist goed voor mij , ik kan er alleen maar van leren ( afkijken ) ... :oops:

Er gaan dus ook wat extra parts gebrouwd worden zoals de stoelen van BRASSIN en de uitlaten van AIRES :

photo 426737

photo 426736

Ook enkele photoedge parts liggen klaar :

photo 426738

photo 426739

De bouwdoos is van TAMIYA :

photo 426735

Enkele referentie foto's :

photo 431318

photo 431319

photo 431320

Daar ik ook een klein diorama wilde hebben voor deze kist heb ik besloten om er al te beginnen , een doosje van TRUMPETER ligt reeds op de bouwtafel :

photo 431310

Ook de MRP verfjes zijn binnen :

photo 431311

De onderdelen voor de wapens :

photo 431312

Ook wil ik deze extraatjes in elkaar brouwen die het diorama gaan aankleden :

photo 431313

photo 431314