Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 17 aug, 2017 17:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Ik heb een maand of 2 geleden wat verf besteld en alles werd gewoon 2 dagen later geleverd, dus mijn ervaring was best wel positief. Raar dat jullie dan deze ervaring hebben, dat maakt mij toch ook wel voorzichtig.

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: vr 18 aug, 2017 8:15 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 18 jul, 2017 14:32 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Naast het huis van de buren
Hier nogsteeds geen reactie.
Ondertussen op een ander emailadres van ze maar weer een mail achtergelaten.

Ook maar een mail richting de Fraudehelpdesk gedaan en jawel,ik was/ben niet de eerste die zich daar heeft beklaagt.

Ik laat het in ieder geval hier niet bij zitten,zulke figuren stimuleren de internetverkoop niet echt!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: vr 18 aug, 2017 10:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Het zou niet de eerste zijn en het zal zeker (jammer genoeg) niet de laatste zijn! :evil:

Zo'n tien jaar geleden bestelde ik via internet bij een verkoper uit (zo zou blijken) Friesland een militair uniform, vrij direct betaald en ja: een paar dagen later werd alles vlot en correct geleverd.
Enkele maanden later: opnieuw een bestelling geplaatst en betaald... niks meer van gehoord! Klacht ingediend die zonder gevolg bleef tot ik ongeveer een jaar of twee later een brief in de bus vond van het parket.
Die kerel bleek niet aan zijn proefstuk toe en was door de mand gevallen zo dat hij zich voor de rechter mocht verantwoorden.
Ik kreeg ook de vraag of ik me burgerlijke partij wilde stellen wat ik ook deed en hij moest me samen met nog ander ontelbare gedupeerden vergoeden maar daar is nooit iets van in huis gekomen! Kerel bleek "onvermogend" te zijn na het betalen van de boetes en de gerechtskosten :(
Gelukkig was het "maar" zo'n 30€, de schade viel dus nog mee.

Hoe zegt men dat: "de kruik gaat zolang te water...." :roll:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Laatst bijgewerkt door walesha op wo 27 sep, 2017 16:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: ma 21 aug, 2017 19:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
LanciaDelta schreef:
Hier nogsteeds geen reactie.
Ondertussen op een ander emailadres van ze maar weer een mail achtergelaten.

Ook maar een mail richting de Fraudehelpdesk gedaan en jawel,ik was/ben niet de eerste die zich daar heeft beklaagt.

Ik laat het in ieder geval hier niet bij zitten,zulke figuren stimuleren de internetverkoop niet echt!


Gewoon blijven mailen. Maak de mailtjes dwingender en geef aan dat je formele actie gaat nemen. Heeft bij mij (uiteindelijk) geholpen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: za 09 sep, 2017 13:22 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
De eigenaar van de winkel in kwestie heeft met ons contact opgenomen over de postings in dit (en een ander) topic, en daarom plaatsen we even een bericht uit naam van het beheer.

Wij, als Modelbrouwers, vinden het belangrijk dat leden kunnen de ervaringen met (web)winkels bespreken, transparantie is belangrijk voor ons. Echter, we willen ook benadrukken dat er altijd nog steeds mensen achter deze winkels zitten, en afhankelijk van de manier hoe een post geschreven wordt kan je een heel ander beeld neerzetten over een winkel, waarbij je flinke imagoschade kan toebrengen. Of dat terecht is of niet, dat laat ik in het midden, en dat is ook niet aan ons om uit te zoeken.

Op basis van dit topic lijkt de insteek te zijn dat de communicatie met de winkel niet ideaal is, maar dat uiteindelijk wel de bestellingen bezorgd worden. Wij zouden het dan ook netjes vinden als de mensen die nog niet terug gerapporteerd hebben met hoe het afgelopen is, dat even willen doen, want we willen graag beide kanten van het verhaal zien natuurlijk. Het is verder ook typisch dat je sneller negatieve berichten ziet dan positief, en we verwachten dan ook van alle lezers dat ze altijd zelf kritisch nadenken/controle doen voor ze ergens bestellen.

Tot slot vinden we het ook jammer dat er postings zijn die in eerste instantie geen klant lijken te zijn/geweest te zijn, maar wel meewerken aan het negatieve imago. Dit soort postings draagt eigenlijk bijzonder weinig bij aan de discussie, buiten dat er stemmingmakerij is.

Ik kan iedereen ook altijd aanraden om info te vragen via e-mail, en als daar niet snel (genoeg) reactie op komt, dan ben je 9/10 keer sneller af door ze op te bellen, maak daar asjeblief ook gebruik van voor je in je toetsenbord kruipt op een forum!

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: za 16 sep, 2017 20:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
Ook al is mijn order uiteindelijk geleverd wil ik toch graag reageren op het bericht van BBT. Dit hoewel ik wel even getwijfeld dit wel of niet te doen.

De eigenaar van de webshop heeft blijkbaar de tijd en moeite genomen om te (re)ageren op de diverse voor hem toch aardig negatieve bijdragen van diverse leden. Niet d.m.v. een bijdrage aan dit topic doch een bericht aan de moderatoren van deze site. Uiteraard zijn goed recht.

Ik kan daarop eigenlijk maar één ding zeggen en wel dat hij die tijd beter had gestoken in het beantwoorden van vragen over of het oplossen van leveringsproblemen. Mits ik daar in mijn geval een duidelijk en vooral tijdig antwoord op had gekregen had ik zeker geen negatieve recensie geplaatst. En dan hoef ik echt niet mijn order de andere dag te ontvangen doch heb ik dan simpelweg een response op mijn aangekaart probleem en duidelijkheid.

Aangaande het telefonisch contact opnemen. Dat heb ik (in mijn geval) zeer bewust niet gedaan en wel omdat je bij een e-mail eerst even uit kan zoeken wat er aan de hand is en een adequaat en compleet antwoord kan geven. Bij een telefonisch gesprek is die kans er niet.

Ongetwijfeld zullen er leveringen door deze shop zonder vertragingen worden uitgeleverd en daarover zal vrijwel niemand een positieve recensie schrijven. Hoewel er in dit topic wel een aantal
positieve(r) reacties staan.

Hier wil ik het v.w.b. deze webshop bij houden.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: ma 18 sep, 2017 14:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 03 okt, 2016 23:47 pm
Berichten: 273
Ik heb er ook een keer een paar flesjes wash besteld, maar verzenden ging nog niet omdat niet alles op voorraad was. Dus daar heb ik een tijdje op gewacht (1-2 weken oid) en toen was het nog niet op voorraad. Mailtje gestuurd en reactie gehad, vanwege persoonlijke redenen liep het daar allemaal een beetje stroef, maar hij zou een flesje uit een setje zoeken en dan opsturen. Week later nog niets, weer gemaild met het verzoek de order maar te annuleren, en dit was geen probleem en ik heb m'n geld netjes teruggekregen.

Dus ik ben gematigd positief. Jammer dat het spul niet op voorraad was, maar geen gezeur met service oid.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: wo 27 sep, 2017 15:32 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 27 sep, 2017 15:18 pm
Berichten: 4
walesha schreef:
Het zou niet de eerste zijn en het zal zeker (jammer genoeg) niet de laatste zijn! :evil:

Zo'n tien jaar geleden bestelde ik via internet, vrij direct betaald en ja: een paar dagen later werd alles vlot en correct geleverd.
Enkele maanden later: opnieuw een bestelling geplaatst en betaald... niks meer van gehoord! Klacht ingediend die zonder gevolg bleef tot ik ongeveer een jaar of twee later een brief in de bus vond van het parket.
Die kerel bleek niet aan zijn proefstuk toe en was door de mand gevallen zo dat hij zich voor de rechter mocht verantwoorden.
Ik kreeg ook de vraag of ik me burgerlijke partij wilde stellen wat ik ook deed en hij moest me samen met nog ander ontelbare gedupeerden vergoeden maar daar is nooit iets van in huis gekomen! Kerel bleek "onvermogend" te zijn na het betalen van de boetes en de gerechtskosten :(
Gelukkig was het "maar" zo'n 30€, de schade viel dus nog mee.

Hoe zegt men dat: "de kruik gaat zolang te water...." :roll:


Een raar verhaal, aangezien we 10 jaar geleden nog niet bestonden.
Wellicht is de schrijver van deze feedback in de war met een andere webshop?

Modelbouwverf.nl is namelijk nog nooit aangeklaagd of voor de rechter gedaagd, laat staan dat ontelbare gedupeerden zich gemeld zouden hebben.

Alle klachten worden netjes opgelost en mochten niet alle producten op voorraad zijn, dan wordt na 2 weken de optie voor een deellevering aangeboden.
Naleveringen worden kostenloos verstuurd. Mocht een klant dit niet op prijs stellen dan krijgt men binnen 24 uur een creditnota en onmiddellijk geld retour.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: wo 27 sep, 2017 15:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 27 sep, 2017 15:18 pm
Berichten: 4
Hans1956 schreef:
LanciaDelta schreef:
Hier nogsteeds geen reactie.
Ondertussen op een ander emailadres van ze maar weer een mail achtergelaten.

Ook maar een mail richting de Fraudehelpdesk gedaan en jawel,ik was/ben niet de eerste die zich daar heeft beklaagt.

Ik laat het in ieder geval hier niet bij zitten,zulke figuren stimuleren de internetverkoop niet echt!


Gewoon blijven mailen. Maak de mailtjes dwingender en geef aan dat je formele actie gaat nemen. Heeft bij mij (uiteindelijk) geholpen.


Beste "LanciaDelta".
Meld je even via de email, dan kunnen we inhoudelijk op het probleem ingaan.
Aan deze posts heeft niemand iets - sprekende mensen zijn te helpen!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: wo 27 sep, 2017 15:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 27 sep, 2017 15:18 pm
Berichten: 4
LanciaDelta schreef:
Hier nogsteeds geen reactie.
Ondertussen op een ander emailadres van ze maar weer een mail achtergelaten.

Ook maar een mail richting de Fraudehelpdesk gedaan en jawel,ik was/ben niet de eerste die zich daar heeft beklaagt.

Ik laat het in ieder geval hier niet bij zitten,zulke figuren stimuleren de internetverkoop niet echt!


Een raar verhaal, zeker omdat de Fraudehelpdesk geen gegevens vrij mag geven mbt andere klagers cq bedrijven.
Dit in lijn met de privacywetgeving.
@ LanciaDelta: weet je wel zeker dat het zo is gegaan?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement