Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 23:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2012 17:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 dec, 2011 15:36 pm
Berichten: 403
Woonplaats: Susteren
Iemand ervaring met deze site?
Ik heb afgelopen dinsdag een bestelling gedaan en ook meteen geld overgemaakt.
Maar nu heb ik niks ontvangen van een bevestigingsmailtje of wat dan over de betaling, gisteren een mailtje gestuurd (en nog geen uur later reactie gekregen) en ze zouden kijken naar de ontvangst van betaling en zsm verzenden.
Misschien dat ik nu gewoon te veel eis, maar ik vind het vervelend als ik nu gewoon niks van m'n bestelling hoor?
mvg,
Chris.

_________________
Whether you think you can or can't, you're right.
Volg mijn Facebook pagina:
https://www.facebook.com/124scalemodels/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2012 19:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 aug, 2009 12:37 pm
Berichten: 3485
Woonplaats: den Belgiek
Ik heb weleens van ze besteld. Achteraf gezien heb ik niet te klagen want mijn bestelling is aangekomen, maar het heeft vrij lang op zich laten wachten. Op de site stond namelijk niet duidelijk vermeld (ik vond het iig niet duidelijk) dat mijn bestelling niet meer in stock was en dus moest ik maar wachten, zo'n twee a drie maanden.
Maar eenmaal ze het hadden kreeg ik een mail en werd het snel en correct geleverd.

Cor


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 30 maart, 2017 11:11 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
Weliswaar een oud topic doch wil ik toch graag mijn ervaring met modelbouwverf.nl toevoegen.

Een week geleden een bestelling gedaan van verf. Alleen diegene besteld die volgens de webshop op voorraad waren om te voorkomen dat het niet of deels werd uitgeleverd. Voor sommige items gekozen voor een alternatief bv. andere grootte verpakking die dan wel op voorraad was.

Uiteraard via Ideal betaald en vervolgens netjes 2 mailtjes ter bevestiging van de bestelling en betaling. Daarin vermeld dat ik een mailtje zou krijgen zodra het is verzonden. En..........toen werd het stil.

3 dagen geleden toch maar eens een vriendelijke mailtje gestuurd wat de status was van mijn bestelling. Tot op heden zonder antwoord.

Wat er ook gebeurd, het mag duidelijk zijn dat dit mijn eerste en tevens ook laatste bestelling was via deze leverancier. Ik begrijp best dat ze/hij het druk hebben en dit er als "bijbaan" naast een fulltime baan doen en het mogelijk iets langer duurt dan 1 dag om te leveren maar reageer dan tenminste nog op mailtjes!!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 30 maart, 2017 11:29 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Tja, altijd goed om weten... weer eentje voor op de "zwarte lijst" bij huize walesha! :mrgreen:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 30 maart, 2017 14:17 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
walesha schreef:
Tja, altijd goed om weten... weer eentje voor op de "zwarte lijst" bij huize walesha! :mrgreen:


Jammer toch dat er een dergelijke zwarte lijst moet zijn. Helaas staan er bij mij ook de nodige op. Overigens niet uitsluitend webshops die iets te maken hebben met modelbouw.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 30 maart, 2017 14:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Nee inderdaad, ook bij mij zijn het niet allemaal modelbouw gerelateerde webshops.

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 06 apr, 2017 18:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
Het lijkt me goed om toch nog even mijn eerdere bericht op te volgen.

3 Dagen na mijn eerste verzoek om informatie over mijn bestelling (en betaling) van ietsjes meer dan een week eerder heb ik een 2e, minder vriendelijk, bericht gestuurd omdat ik nog niets had gehoord.
Op zaterdagmorgen, 1 dag later, kreeg ik een mailtje dat de bestelling was blijven liggen omdat er 1 item niet op voorraad was. Iets wat toch al weer iets vreemd was omdat ik alleen voorraad items had besteld. Althans voorraad volgens de webshop.

Ik mocht kiezen: wachten tot dat potje verf er was of de bestelling opsturen zonder dat ene potje en dat bedrag(je) terug te storten. Direct gemaild dat ik koos voor het laatste omdat ik van die kleur (zwart) toch nog wat had.

Nou.....je raadt het al: we zijn nu weer 5 dagen verder (OK, weekend zit ertussen maar dan nog) en........geen bestelling of ander bericht ontvangen. Zo langzamerhand heb ik geen enkel vertrouwen meer in deze webshop.

Op zijn minst kan de beste man niet communiceren, is totaal klantonvriendelijk en op zijn minst onbetrouwbaar in mijn ogen. Ik zou het nog wat scherper kunnen stellen doch laat ik dat maar even nog niet doen.

Ik ben bang dat ik iets over de 50 euri kwijt ben. Daar lijkt het althans wel op.

Mocht er nog iets nieuws zijn met dit hele verhaal dan voeg ik dat hier uiteraard toe.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: ma 10 apr, 2017 14:07 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 30 maart, 2017 11:02 am
Berichten: 6
Toch wel enigszins tot mijn verbazing (ik had eigenlijk alles al mentaal afgeschreven) kreeg ik vanmorgen 2 e-mailtjes. Mijn toch wel stellige en ietwat onvriendelijke bericht van afgelopen vrijdag misschien toch geholpen??

Eén bericht kreeg ik dat het flesje verf dat niet op voorraad is gecrediteerd was (het stond zelfs al op mijn rekening!!) en het andere e-mailtje met een bericht van verzending en tracking code.

Weliswaar is het pakketje nog niet aangekomen doch zal dit, neem ik dan maar even aan, morgen wel goed komen.

Waarom alles met zoveel vertraging moest, zowel het beantwoorden van de e-mail als het versturen is mij een raadsel. Er zal ongetwijfeld wel een plausibele reden voor zijn maar die is dan in ieder geval niet aan mij gecommuniceerd.

Laten we het er maar op houden....eind goed, al goed.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: vr 11 aug, 2017 19:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 18 jul, 2017 14:32 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Naast het huis van de buren
Lees dit dus te laat.....

Besteld&Betaald...
Geen levering,geen reactie op mails....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Modelbouwverf.nl
BerichtGeplaatst: do 17 aug, 2017 16:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 06 apr, 2007 7:25 am
Berichten: 210
Woonplaats: Fijnaart
Vorige maand boek besteld en betaald, na vele emails en contacten via de website zonder antwoord te krijgen, heb ik hem een email gestuurd dat ik het geld terug vorderd.
Ik had betaald via paypal dus dat was makkelijk te doen, het vreemde was dat ik binnen een dag antwoord kreeg en binnen twee dagen het geld teruggestuurd kreeg.
Drie maanden geleden een boek besteld en binnen een week thuis bezorgd, dus ik weet niet wat er aan de hand is.
Ik vind het niet erg om lang te wachten, maar ik word pissig als je totaal negeren, en totaal niet reageren.
Als er iets aan de hand is vertel het dan, maar heul je eigen niet in stilzwijgen.

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement