René,
even twee dingen.
Je zegt dat het niet eerlijk is om een GB te organiseren als je zelf geen zin hebt om te bouwen, maar het is toch geen must om als organisator ook in elke GB zelf mee te moeten doen? Kan me zo voorstellen dat je wel eens 'n keertje wilt overslaan. Dan nog zijn er waarschijnlijk mensen die erg blij zijn dat iemand het organiseert (of die nu zelf wel mee bouwt of niet).
Zelf heb ik momenteel niet veel om handen en best wel wat tijd over. Als je het op prijs stelt en als er genoeg animo is, wil ik de organisatie deze keer ook wel van je overnemen, mits de collega's daar ook mee instemmen natuurlijk. Ik weet alleen niet of het MB gebruik is dat degene met het briljante idee ook zelf de GB moet leiden... Mocht je er gebruik van willen maken, zul je mij alleen even wegwijs moeten maken in de do's en de do nots, maar als ik behulpzaam kan zijn, dan verneem ik dat graag. Nee is ook een antwoord, no offense taken
Oh... en ik was stiekem al 'n klein beetje met een Finse B-109 in 1/48 begonnen, maar verder totaal geen enkel eigenbelang, hoor
Gr. Peter