Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: converting mumakil
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2019 13:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 15 maart, 2019 19:03 pm
Berichten: 10
hoi
zoals ik al vermeld had in even voorstellen ben ik geobsedeerd van lord of the rings en te hobbit daarbij heb ik met de tijd veel tabletop figuren gekocht een laatste was eem mumakil.
ik had er eentje op de kop kunnen tikken op een 2de hands site en deze was al gemonteerd en in de grondlaag gezet.
maar persoonlijk vond ik dat één olifant niet genoeg was voor een leger te maken en heb er 2 bijgekocht om te converteren.mijn doel is om 3 stuks te hebben maar met een ander gang patroon.
photo 472762
dit is de eerste keer dat ik met green stuf werk en hoop natuurlijk dat het meevalt (eerste poot eraf geen weg meer terug) als dit mislukt was dit een duur experiment.photo 472763
eerste poot weer gemonteerd en de 2de eraf tot nu toe valt dit meephoto 472764
een beetje afwerken met green stuf
de andere kant zijn de poten ook verandert maar heb ikniet direct foto's van, volgende zijn afgewerkt
photo 472766
photo 472765
ondertussen ben ik al bezig met de 3de mumakilfoto's zullen wel volgen alle tips zijn welkom om verbetering


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: converting mumakil
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2019 19:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Gaaf. Ik ben ook fan, maar meer van de films. Heb het eerste deel van LOTR 5 keer in de bioscoop gezien, de laatste keer was toen het 3e deel uitkwam. OM 15:00 deel 1, daarna eten, om 20:30 deel 2 en pas om middernacht mocht het 3e deel vertoond worden. Lekker om bijna 12 uur in de bios te zitten. Nu heb ik de - extended - dvd's nog en kan ze zo vaak mogelijk zien, wanneer ik wil. Ook de films met diverse audio-commentaren zijn interessant. Geeft flink wat achtergrondinformatie over de opname's.

Goed, terug naar je project. Al jaren verbaas ik me niet meer over wat er wel of niet op modelbouwgebied wel niet is te krijgen. Dat hier modellen van zijn verbaasd me dan ook niet, maar een beetje dan toch ook weer wel.

Ik zie ook wat plamuur bij de kop, heb je die ook los gehad? Wat ik me kan herinneren van de film is dat de "Elefaunts' al slingerend met hun hoofden het slagveld doorkruisten.

Wellicht kun je wat meer laten zien wat er allemaal nog meer is, of wat jij allemaal hebt of nog gaat bouwen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: converting mumakil
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2019 19:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Sorry, ik zie net dat je ook al wat andere dingen hebt, ga ik even voor zitten.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: converting mumakil
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2019 20:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Een olifant met vier slagtanden... het heeft wel iets, nog nooit eerder gezien. :oops:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: converting mumakil
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2019 20:35 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 15 maart, 2019 19:03 pm
Berichten: 10
hoi de extended edities zijn gewoon het einde ,voor mij zijn dit de beste films n neem veeever made kijk er dan ook minsten 2 keer per maand naar en neem veel screenshots voor referentie materiaal.
inderdaad de hoofden gaan al slingerend maar als je ze koop staan deze aan de zelfde kant en ook die geef ik een andere houding dan kan ik pas de atributen op de slagtanden bevestigen dit is dan scratchbuild


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement