Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 16:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 25 apr, 2017 19:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 mei, 2006 19:29 pm
Berichten: 1086
Woonplaats: Oudenbosch
Heren bedankt voor de reacties. Ik was zelf ook echt wel tevreden over het spuiten. Echter ik moet Gerhard gelijk geven kwa anti-glare panel. Dit is gespoten en het te korte twijfel ik over maar het is inderdaad te breed.

@ René ik heb Model air 71.082 gebruikt. En inderdaad ik heb ook flink geruzied met de verf. Uiteindelijk heb ik de .4 naald gebruikt gezien de .2 bleef verstoppen zelfs met 1-1 verdunning. Maar ook de .4 naald had ik last van tipdry en verstopping. Maar met om de x-tijd even met veel druk/flow doorspuiten lukte het uiteindelijk wel. En echt in +30 lagen met elke keer laten drogen mbv de föhn. Maar wat een ellende.

@ dave. Helaas staat hij nu op de kast stof te happen. Maar er gaat een nieuwe vitrine kast komen dus daar gaat die zeker in komen staan.

Gr Ashwin


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 25 apr, 2017 20:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 07 jul, 2012 12:00 pm
Berichten: 923
Even twee plaatjes van een Klu T-33, het anti glare panel loopt vrij ver door bij deze twee kisten.
Je hebt natuurlijk ook kans dat er kortere zijn, ik weet niet hoe het met de rest van het forum het
doet, maar ik struin altijd het internet af naar foto's en details van het te bouwen onderwerp.
Maakt niet uit als het en ''kist'' is of een ''pantserwagen'' of iet dergelijks.
En af en toe kom je er achter dat het in het echt net ff anders zit..... :shock:

@Asshwin het blijft natuurlijk een top model wat je neergezet hebt, zeker wat paintwork betreft,
kan menigeen nog een puntje aan zuigen......... :brouw:

Gerhard

photo 409129

photo 409130


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 26 apr, 2017 13:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
SNAFU schreef:
...ik weet niet hoe het met de rest van het forum het doet, maar ik struin altijd het internet af naar foto's en details van het te bouwen onderwerp. Maakt niet uit als het en ''kist'' is of een ''pantserwagen'' of iet dergelijks. En af en toe kom je er achter dat het in het echt net ff anders zit..... :shock:


Doe ik ook. Het meest ideaal is als je foto's van de kist / uitvoering vind die je gaat bouwen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2017 21:27 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 16 jul, 2009 19:27 pm
Berichten: 302
Gefeliciteerd met de geboorte en een knap resultaat wat je hebt neergezet.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 mei, 2017 20:41 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Leuke kist geworden! En nog gefeliciteerd met de generatieverschuiving in huize Fighter Falcon :brouw:

Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement