En ik heb de productielijn nog steeds open staan hoor.
Liever nu vol gas en aan het eind tijd over houden met zo'n joekel van een kit, dan moeten stressen naar de eindstreep.
De romp heb ik in fasen dicht geplakt, begonnen bij de achterkant.
Vervolgens de neus, omdat de schouder van de vleugel een fractie breder was dan de romp heb ik de vleugel er los op gezet bij het verlijmen zodat de romp mooi aansloot op de schouder.
Hierdoor ontstond rond de cockpit een naad, welke ik heb gelaten voor wat het was, en hier overheen gewoon het cockpitglas geplakt.
Probleem opgelost, niks meer van te zien.
Achter de cockpit zat ook nog een naad, hier heb ik wat evergreen geplakt en vlak geschuurd.
De rompdelen boven het bommenruim zat ook een behoorlijke kier tussen, en hier heb ik een flinke lap evergreen overheen geplakt met een behoorlijke smots lijm, zodat ook hier het boeltje goed aan elkaar zat.
Het voorste bulkschot van het bommenruim sluit ook niet mooi aan, hier heb ik eerst met paarsecondenplaksel een klein stukje evergreen tussen geplakt om het op de juiste positie te fixeren, want deze stond wat krom.
De rest van de kier zal worden gevuld met evergreen en putty.
Langzaam maar zeker komt de spuitcabine in zicht, want erg veel onderdelen hoeven er verder niet meer op.
Dave