Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Moederdag
BerichtGeplaatst: di 15 mei, 2018 19:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 09 mei, 2007 13:19 pm
Berichten: 700
Woonplaats: Oost Groningen
Op zondagmorgen was ik vroeg wakker, wat mij zelden overkomt.
Moeders de vrouw lag nog lekker te slapen, voorzichtig uit bed om haar niet wakker te maken.
Wat ga je nou doen op zondagmorgen zo vroeg, nou ik kwam een kit tegen waar ik geen jaren wat aan gedaan had. Te weten de uss constitution van revell 1/96 .

Voor mijn gevoel was het een uitgerekend een dag om eens met deze schuit verder te gaan.
Hij heeft tenslotte ruim 20 jaar onder het stof gelegen, lijm, mesjes, pincet, etc. bij elkaar gezocht .
Mee genomen naar de woonkamer om vervolgens alles uit te stallen op de tafel.
Er komt leven in huis, weg stilte, vrouw des huizes komt beneden en ziet alles op tafel liggen en geeft een grote zucht. Wat is hier de bedoeling van kijk haar haar met verontwaardig blik aan.

Ik ga knutselen aan deze boot het is alweer een tijdje geleden dat ik hier aan gebouwd heb.
O jaaaaaaaa, wat voor dag is het vandaag vraagt ze.. huh zondag de 13de zeg ik .
En wat nog meer… in tussen is onze zoon ook beneden gekomen en roept heel hard door de kamer
MAM ik wens je prettige Moederdag en drukte haar het Moederdag cadeautje in haar handden.
Stik het is waar ook het is vandaag Moederdag, snel alles opzij schuiven en de ontbijt tafel klaarmaken. Redden wat er te redden valt. Gelukkig komt alles goed die morgen.
Met de schaamte op mijn kaken vraag ik of ik alsjeblieft nog even mag bouwen aan mijn bootje.
Zowaar ze heeft haar hand over haar gestreken, nou vooruit dan maar.

Inmiddels was het 11.00 uur geworden, ineens PAP kun je mij even helpen roept mijn zoon.
Kom er zo aan even dit vast plakken, drie kwartier later schuif ik weer aan om verder te gaan. Na 15 minuten denk je er aan om de tafel zo leeg te maken voor de lunch. (zucht) . Al met al heb ik nog geen vijf onderdelen kunnen plakken.
Na de lunch maar weer verder, telefoon ….. pap .. oma aan de telefoon kom eraan weer een half uur verder verspeelt. En nu wil ik bouwen, Fred denk je er wel aan dat we zo weg gaan naar mijn ouders

Achrrr …. weg middag weer niet bouwen, Na een middagje schoonouders en andere familieleden.
Laat thuis toch nog een poging wagen om iets te doen, Studio sport begint na de uitzending gaat de bel. Hoor ik, he gezellig dat jullie even langs komen kom verder dan zal ik even koffie zetten.
Kennis komt bij mij aan tafel staan en kijkt wat ben je aan het doen, bootje bouwen zeg ik een beetje geërgerd. Fred kom je ook even kopje koffie drinken. Gezellig (na een aantal wijntjes en biertjes)
22.30 uur vertrekken onze vrienden weer, zegt vrouw des huizes volgens mij is het bedtijd morgen is het weer vroeg dag. Ja morgen is het weer vroeg dag maar niet om te bouwen.
Alles maar weer opgepakt en op geborgen, tot de volgende Moederdag of tot 20 jaar later !!!!!!!!

_________________
Als je het niet probeert, zal je nooit het resultaat weten

in de planning:
Junkers Ju 87 Stuka 1/48 revell


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Moederdag
BerichtGeplaatst: di 15 mei, 2018 20:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 apr, 2015 17:21 pm
Berichten: 313
Woonplaats: Velserbroek
Leuk stukje! :D
Herkenbaar ook :) :roll:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Moederdag
BerichtGeplaatst: wo 16 mei, 2018 9:09 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
lol, en dan wil je de volgende dag verder bouwen, krijg je een veto, want je hebt gisteren toch een ganse dag gebouwd?

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement