Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Column oktober 2005
BerichtGeplaatst: wo 12 okt, 2005 20:18 pm 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 12 aug, 2004 16:59 pm
Berichten: 53
Sluikreclame. Het komt vaak voor. Zo ook in dit column, dat iets minder vaak geschreven wordt dan ik zou willen. Het is nu eenmaal zo. En waarom geen sluikreclame? In ons aller belang even wat vertellen over de IPMS Nationals, tegenwoordig Euro Scale Modeling genoemd, is toch eigenlijk geen sluikreclame? Dat is een informatief geschreven artikeltje dat ons allen aangaat. Ik heb die Nationals 10 jaar lang georganiseerd en een hoop mensenkennis opgedaan. Een mooie tijd die veel van mijn organisatietalenten, al dan niet aanwezig, gevergd heeft. Ook veel van mijn huwelijk. Maar dat terzijde. En die Nationals is gegroeid. En flink ook. Ik ben begonnen in een klein zaaltje en heb het laten groeien tot een formaat sporthal, waar de mensen al bij het eerste jaar in die hal riepen dat het nog groter moest. En dat heeft mijn opvolger weer voor elkaar gekregen. Deed ik het alleen, hij doet het met een heel team.

En dat werpt zo zijn vruchten af, want het wordt nu gehouden in een giga-grote hal in het Nieuwegein Business Center. Het is een grote beurs met een zeer goed bezette wedstrijd er aan gekoppeld. Beslist de moeite waard om daar eens te gaan kijken en voor iedere bouwer geschikt. Of je nu auto’s, vliegtuigen, Sci-fi of figuren bouwt. Uit binnen- en buitenland komen de mensen er naar toe. Zo ook de handelaren. De beste shops uit Nederland en ver over onze grenzen zijn aanwezig. En een tweedehands markt om eens lekker goedkope of zeldzame kits te kopen.

En de modellen? Wel, ik kan met een gerust hart zeggen dat de Nationals de meeste modellen op tafel krijgt van al die wedstrijden waar ik vaak kom. Het zijn er veel. Heel veel. En die bouwmodellen bekijken en meedoen. Daar gaat het toch om?
Geen zin in de wedstrijd? Het hoeft niet. Het mag. En als je het leuk vind kun je altijd een model meenemen voor op de showtafel. Ook dat mag, hoeft niet. Maar wel leuk. Zeker als een ieder van dit forum een paar modellen meeneemt om te laten zien dat wij als Modelbrouwers ook aanwezig zijn.

Wat ik jullie kan aanraden is om op 5 November naar dat Nieuwegein’s Business Center te komen.
Kijk voor meer informatie op www.ipms.nl en klik op de button ‘Nationals’.

Beloof ik dat ik een mooi fotoverslag van de modellen in die wedstrijd op mijn website zal plaatsen. Ter ere en meerdere glorie van jullie vermaak.

Ik ben er in ieder geval soggens vroeg al.

Rinus


Laatst bijgewerkt door brouwers op ma 12 dec, 2005 10:01 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 okt, 2005 11:14 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 jan, 2005 12:10 pm
Berichten: 335
Woonplaats: Südhörn
Vrees ik dat ik er net ff eerdur ben.......
Met wat chevies voor de WIS tafel, een lading kits waar ik vanaf wil, een aantal in de wedstrijd, en een demo, maar weet nog niet wat. Gezien de huidige stand van zaken zou dat ook nog wel eens een motor kunnen worden..
En, de B-25J :P
Tot de 5de!

MVG, Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement