Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2015 14:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
vdbo76 schreef:
De basis voor de hekrotor (heet dat ding zo?) heb ik er maar afgesneden - veels te groot en lomp :?


Ik hoop wel dat je nog iets van een 'bobbel' hebt laten zitten. Daar zit de transmissie in voor de staartrotor.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2015 21:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 feb, 2009 15:58 pm
Berichten: 2047
Woonplaats: Gemert
Klopt het dat die vensters in de neus niet even groot zijn? Ik zit nu al een tijdje naar deze prent te kijken...

Afbeelding

... en omdat ie niet helemaal horizontaal en recht van voren is genomen snap ik dat het beeld iets vertekent, maar toch ziet het er vreemd uit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2015 23:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2014 23:39 pm
Berichten: 92
Hi Dj, dank voor de foto - precies wat ik nodig had! Ik heb inderdaad een kleine "bobbel" laten staan en ga met een stukje draad de staartrotor (bedankt :wink:) monteren. De transmissie van Revell lijkt meer op schaal 1:32, lol.

_________________
Fabian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2015 23:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2014 23:39 pm
Berichten: 92
Hi Peter, klopt helaas. De afmeting van de raampjes en de gaten in de romp passen voor geen meter op of in elkaar. En de raampjes zijn ook nog te klein. Heb zo goed mogelijk geprobeert het te herstellen... ben ook wel benieuw hoe het zonder tape gaat uitzien :?. Als nodig kan ik met verf misschien nog een beetje bijsturen... :wink:

_________________
Fabian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2015 0:50 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Je kunt de grote altijd wat kleiner maken door er met het aftapen rekening mee te houden en er gewoon verf overheen te blazen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2015 1:28 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
vdbo76 schreef:
Hi Peter, klopt helaas. De afmeting van de raampjes en de gaten in de romp passen voor geen meter op of in elkaar. En de raampjes zijn ook nog te klein. Heb zo goed mogelijk geprobeert het te herstellen... ben ook wel benieuw hoe het zonder tape gaat uitzien :?. Als nodig kan ik met verf misschien nog een beetje bijsturen... :wink:

Ik had het gezien ja, ik heb voor die van mij de clearparts van de Revell UH-1N besteld. Die kan ik op de onderste raampjes bij de piloten na allemaal gebruiken. Een mailtje naar Revell gedaan waarin ik de situatie heb voorgelegd en de parts zijn nu onderweg. Ook al kon het nog wel een 4/5 weken duren voordat ze hier zijn, top service van Revell! :brouw:

Het is voor mij dan nog een kwestie van hakken en zagen en dan goede clearparts er in.




Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 jan, 2015 22:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2014 23:39 pm
Berichten: 92
Inderdaad netjes van Revell :D

_________________
Fabian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2015 23:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2014 23:39 pm
Berichten: 92
De decals zijn erop. Nog een klein beetje details schilderen en iets verweren en mij huey is klaar :mrgreen:

Afbeelding

_________________
Fabian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2015 23:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Zo, dat schiet lekker op hoor. Leuke 3-tone camo. Zijn dit de kleuren die voorgeschreven zijn? De beide groene tinten komen wat licht over.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2015 23:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 dec, 2014 23:39 pm
Berichten: 92
Heel eerlijk... ik heb nog een beetje een beperkt kleuren verzameling. Deze kleuren vind ik het meest in de buurt komen. Ben het met jouw eens dat het contrast tussen het zwart en de groentinten iets te groot is, maar ik vind het wel mooi staan :wink:

_________________
Fabian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement