Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:23 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 jul, 2018 16:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 mei, 2006 19:29 pm
Berichten: 1086
Woonplaats: Oudenbosch
Goedemiddag allemaal,

Lang geleden dat ik mij heb laten zien op het forum maar mochten er mensen zijn die op 28 juli niet te doen hebben heb ik misschien nog iets leuks.

Op die dag organiseert IPMS Zuid-West namelijk een workshop dag in vliegend museum Seppe.
Men heeft hier deze naam aan gegeven maar workshops zelf worden niet gegeven. Het is het idee om meer mensen bekend te maken met modelbouw en de varianten hierin. Er zullen een aantal leden die dag bezig zijn met de hobby en er zullen modellen tentoon gesteld worden.

Natuurlijk voor de door gewinterde b(r)ouwers gesneden koek maar vanuit de sociale kant gezien zijn zulke evenementen meestal ook de moeite waard. En voor de luchtvaart enthousiastelingen het is natuurlijk in een vliegend museum. Mocht je daarnaast nog iemand kennen die nog niet bekend is met de hobby maar wel intresse heeft, is het juist heel leuk om eens te kijken wat het allemaal in houd.

Mocht je nog niks gepland hebben hoop ik een aantal leden op die dag te mogen ontmoeten.

Groeten Ashwin


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement